فردا، برگزیدگان «هنر انقلاب» معرفی می‌شوند

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از «روابط عمومی حوزه هنری استان یزد»، مسئول فناوری اطلاعات حوزه هنری یزد گفت: مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان «هنر انقلاب»، اولین جشنواره وبلاگ نویسی ویژه هنرمندان استان یزد با حضور استاد محمد قاسمی پور از کارشناسان دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری، شامگاه یکشنبه هفتم اردیبهشت در سالن اجتماعات امامزاده سید جعفر محمد(ع) در بلوار جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

مجیر عطارنیا با اشاره به اهمیت و کارایی وبلاگ و وبلاگ‌نویسی در فضای مجازی به ویژه در زمینه هنر افزود: در این مراسم استاد قاسمی در خصوص «عملکرد اهل رسانه و هنر در تحقق رویکردهای فرهنگی» مطالبی را بیان می کند.

وی ادامه داد: این جشنواره با موضوع هنر انقلاب اسلامی همچون «انقلاب اسلامی، انفجار نور»، «هنر انقلاب اسلامی به سوی هنر تمدن اسلامی»، «هنر انقلاب اسلامی از منظر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب» برگزار شد.

عطارنیا هدف از برگزاری این جشنواره را کشف استعدادهای هنری و ترویج و گسترش فرهنگ و هنر اسلامی در فضای مجازی عنوان کرد.
مسئول فناوری اطلاعات حوزه هنری یزد افزود: وبلاگ هنرمندانی که در این جشنواره شرکت کرده بودند در دو بخش محتوایی و فنی توسط کارشناسان مرتبط مورد ارزیابی قرار گرفت که برترین ها در این مراسم معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی ضمن تشکر از حضور هنرمندان سایر استان ها در این جشنواره، بومی بودن هنرمند و وبلاگ ها را ملاک اصلی گزینش آثار اعلام کرد.
این مراسم به همت حوزه هنری استان یزد و با همکاری گروه تیام برگزار می شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول