7 خرداد، برگزیدگان مسابقه «وبلاگ‌نویسی نماز» معرفی می‌شوند

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از «شبستان»، حجت الاسلام محمد کریمی، دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، در اولین جلسه شورای اقامه نماز سال 93 (6اردیبهشت)گفت: مسابقه ملی «وبلاگ‌نویسی نماز» تاکنون دو دوره به میزبانی استان اصفهان برگزار شده که در مجموع دو هزار و 600 وبلاگ ثبت نام کردند واز آثار برگزیده تجلیل شد.

وی با اشاره به سومین مسابقه «وبلاگ‌نویسی نماز» در چهارمحال وبختیاری گفت: سال گذشته با عنایت نماینده ولی فقیه واستاندار سومین مسابقه «وبلاگ‌نویسی نماز» در چهارمحال وبختیاری برگزارشدکه تا به امروز پنج هزار و350وبلاگ در مسابقه وبلاگ نویسی نمازشرکت کردند که از این مجموع چهار هزارو 350وبلاگ به مرحله نهایی راه یافتند.

حجت الاسلام کریمی گفت: داوری هزار وبلاگ باقی مانده هم از 8 اردیبهشت آغاز می شود.

وی با اشاره به ثبت نام گروه های بالای 13سال در این مسابقه افزود: به دلیل استقبال بیش از حد نوجوانان از این مسابقه مقرر شد که نوجوانان زیر 13سال به شکل گروهی وبه سرپرستی یکی از اعضای خانواده می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال وبختیاری، لبیک به فرمایشات مقام معطم رهبری، استفاده بهینه از این فضای موجود، اشاعه فرهنگ شورای نماز در جامعه و شناسایی یاوران نماز را از اهداف برگزاری مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز عنوان کرد.

وی به اختتامیه این مسابقه اشاره کرد و گفت: اختتامیه سومین مسابقه «وبلاگ‌نویسی نماز» 7خرداد برگزارمی شود که 6نفر از اساتید دانشگاه استان به همراه عبداللهی معاون حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی داوری این مسابقه را برعهده دارند.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال وبختیاری در پایان گفت: به 110 نفر از برگزیدگان تندیس سومین مسابقه وبلاگ نویسی نماز اهدا می‌شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول