12 اردیبهشت؛ آخرین روز مهلت شرکت در مسابقه وبلاگ‌نویسی «حکمت مطهر»

به گزارش «وبلاگ نیوز» مسابقه وبلاگ‌نویسی «حکمت مطهر» با هدف شناخت اندیشه استاد شهید مرتضی مطهری و آثار ایشان برگزار می‌شود.

شناخت اندیشه و آثار استاد شهید مرتضی مطهری، بیداری اسلامی و احياء تفكّر و تمدن اسلامي در اندیشه و آثار شهيد مطهري، رشد و تعالي فرهنگي در اندیشه و آثار شهيد مطهري، شکوفایی اقتصاد اسلامی با محوریت اقتصاد مقاومتی در اندیشه و آثار شهيد مطهري، علل شکوفایی و انحطاط تمدن اسلامی در اندیشه و آثار شهيد مطهري از جمله محورهای مسابقه است.

همچنین آسیب‌شناسی نهضت‌ها و جنبش‌های اسلامی در اندیشه و آثار شهيد مطهري، هویت فردی و اجتماعی زن مسلمان در اندیشه و آثار شهيد مطهري، خانواده مطلوب در چالش با جهان معاصر در اندیشه و آثار شهيد مطهري، سبک زندگی اسلامی در اندیشه و آثار شهيد مطهري و فرق و مذاهب در اندیشه و آثار شهيد مطهري از دیگر محورهای مسابقه است.

مسابقه ویژه وبلاگ‌نویسان استان سیستان و بلوچستان بوده و آثار ارسالی باید در قالب وبلاگ باشد، همچنین آثار ارسالی باید تولیدی باشد وضمناً شرکت کنندگانی که نویسنده وبلاگ یا وب سایت هستند لازم است که لوگوی مسابقه را در وبلاگ خود جهت انتشار مسابقه برای سایر دوستان مجازی به نمایش بگذارند.

مهلت ارسال وبلاگ‌ها، 12 اردیبهشت ماه 1393 بوده و علاقمندان باید آثار خود (وبلاگ) را همراه مشخصات و شماره تماس به ایمیل hekmatemotahar2@gmail.com ارسال نمایند.

اسامی برندگان در وبلاگ یادداشت‌های یک طلبه منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول