جشنواره الکترونیکی «پیشوای مرتضی» برگزار می‌شود

به گزارش «وبلاگ نیوز» به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و متقارن با ایام بزرگداشت شهادت استاد مطهری، بنیاد علمی و فرهنگی استاد شهید مطهری جشنواره الکترونیکی پیشوای مرتضی را با محوریت دو کتاب «جاذبه و دافعه علی(ع)» و «سیری در نهج البلاغه» اثر استاد مطهری برگزار می‌نماید.

جشنواره در 6 بخش وبلاگ‌نویسی، انتخاب جملات ناب، نمودار سازی، تولید کلیپ صوتی، تولید کلیپ تصویری و آزمون اینترنتی برگزار می‌شود.

تطابق موضوع کلی وبلاگ با موضوع جشنواره (در صورت راه اندازی وبلاگ جدید)، مطابقت وبلاگ با عنوان انتخاب شده، عدم مغایرت با ضوابط کلی اعلام شده از سوی جشنواره، از جمله قوانین شرکت در این جشنواره است.

انتخاب گزیده‌هایی از متن کتاب های «جاذبه و دافعه علی(ع)» و «سیری در نهج البلاغه» اثر استاد مطهری، نقد کتاب یا بخشی از کتاب‌های مذکور و نگارش یادداشت یا مقاله کوتاه راجع به موضوعات کتاب‌های مذکور، قالب‌های پیشنهادی جهت شرکت در این جشنواره است.

علاقمندان جهت شرکت در جشنواره ابتدا باید فرایند عضویت در پایگاه اینترنتی بنیاد را تکمیل نموده و سپس با کلیک بر روی گزینه ثبت نام در جشنواره، در بخش مورد نظر شرکت کنند.

همچنین علاقمندان جهت شرکت در بخش «وبلاگ‌نویسی» با ایجاد وبلاگ جدید در سایت بنیاد و یا در وبلاگ فعالی که قبلا ایجاد کرده اند، باید حداقل 10 پست راجع به 2 کتاب «جاذبه و دافعه علی(ع)» و «سیری در نهج البلاغه» در قالب‌های مختلف نوشته و آدرس وبلاگ خود را ارسال کنند.

نام نویسی در جشنواره الکترونیکی پیشوای مرتضی از اول اردیبهشت 1393 آغاز و تا 23 اردیبهشت ادامه داشته و نتایج روز 6 خرداد ماه، اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول