تبلیغات وبلاگی چهره‌های مشهور بی تاثیر است

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از فارس، نتیجه یک بررسی جدید نشان می دهد 96 درصد مردم آمریکا به اظهارنظرها و تبلیغات غیرمستقیم چهره‌های مشهور این کشور در مورد محصولات مختلف از طریق وبلاگ‌هایشان توجهی ندارند.

در حالی که برخی شرکت ها تصور می کنند اظهارنظرهای مثبت این افراد در مورد یک محصول خاص باعث افزایش فروش آن می شود، یافته های علمی نشان می‌دهد که نوشته‌های وبلاگی بازیگران و ورزشکاران آمریکایی در مورد محصولات مختلف بر روی اکثریت قاطع مردم آمریکا بی تاثیر است.

تحقیقات موسسه WP Engine که با همکاری هزار نفر از مردم آمریکا صورت گرفته نشان می‌دهد 46 درصد از افرادی که مورد پرسش قرار گرفته اند می گویند ترجیح می دهند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول به وبلاگ یا سایت شرکت سازنده آن مراجعه کنند. 40 درصد هم گفته اند ترجیح می دهند به جای مطالعه وبلاگ یک مجله یا برخی سایت های دیگر صرفا وبلاگ اختصاصی شرکت تولیدکننده کالای مورد نظرشان را بخوانند.

این بررسی ثابت می‌کند که مردم به دنبال یافتن اطلاعات دقیق و تخصصی در مورد هر محصول هستند و تصور نمی‌کنند که بتوان از طریق وبلاگ یک هنرپیشه یا خواننده به این اطلاعات دسترسی پیدا کرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول