اختتامیه جشنواره طوبی در قم برگزار شد

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از مهر، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تبلیغی فرهنگی طوبی شامگاه چهارشنبه در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با معرفی آثار برگزیده برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعة المصطفی العالمیه در این مراسم گفت: پنجمین جشنواره بین المللی تبلیغی فرهنگی طوبی با رویکردی جدید و افزایش وزن و فعالیت‌های تبلیغی که بر اساس جدیدترین آیین نامه این جشنواره بوده است، انجام گرفت.

شعار پنجمین جشنواره طوبی تبلیغ، رسانه و رسالت جهانی است

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا صالح، با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری و پیام ریاست جامعة المصطفی مبنی بر اینکه طلاب باید در بخش جهانی به ارائه پیام قرآن و اهل بیت(ع) بپردازند و در تبلیغ یک رسالت جهانی را دنبال کنند، گفت: شعار پنجمین جشنوار طوبی تبلیغ، رسانه و رسالت جهانی بوده است.

وی عنوان کرد: جشنواره امسال بخش ویژه‌ای داشت که مربوط به بخش سایبری، سایت‌ها و در حوزه انقلاب اسلامی به شخصیت امام راحل، مقام معظم رهبری، ولایت فقیه، بیداری اسلامی و دفاع از تشیع و پاسخ به شبهات مربوط می‌شد.

ارسال 5831 اثر به دبیرخانه جشنواره

رئیس ستاد برگزاری جشنواره تبلیغی فرهنگی طوبی نیز در این مراسم، گزارشی از آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره و آثار برگزیده شده ارائه کرد و گفت: در مجموع 5 هزار و 831 اثر به دبیرخانه رسیده که از این تعداد 4 هزار اثر به مرحله داوری راه یافتند.

حجت الاسلام صادقی پناه اظهار کرد: هزار و 192 نفر از طلاب جامعة المصطفی در این جشنواره مشارکت کرده که از این تعداد 116 نفر در 38 رشته رتبه آورده‌اند و 85 نفر شایسته تقدیر شدند.

وی اعلام کرد: 474 اثر در حوزه سایت‌ها و وبلاگ‌ها و درحوزه گرافیک و شبکه‌های اجتماعی در قالب 100 نفر شرکت کرده که در مجموع 575 نفر در بخش ویژه شرکت کردند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول