«میدان داران فرهنگ» مسابقه وبلاگ‌نویسی ویژه فرهنگیان گیلان

به گزارش «وبلاگ نیوز» سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت دوازدهم اردیبهشت ماه، بزرگداشت مقام معلم و هفته بسیج فرهنگیان ششمین دوره مسابقات وبلاگ‌نویسی را با عنوان میدان داران فرهنگ ویژه فرهنگیان برگزار می‌کنذ.

معلم و فرهنگ مدیریت جهادی، معلم و خلاقیت و پویایی در عرصه فرهنگ، معلم و اقتصاد مقاومتی، معلم و تقویت فرهنگ اسلامی و حفظ جریان فرهنگی انقلاب و شهید مطهری و فرهنگ انقلاب اسلامی، موضوعات این مسابقه هستند.

پديدآورندگان وبلاگ مي‌توانند به صورت گروه‌هاي 2نفره در اين مسابقه شركت كرده و يك‌نفر را به عنوان نماينده وبلاگ معرفي نمايند اما هر فرد فقط می‌تواند یک وبلاگ در مسابقه شرکت دهد، مطالعه و تکميل دقیق فرم ثبت نام ضروری می‌باشد.

مشخصات فردي پديدآورندگان وبلاگ در محل مناسبي از وبلاگ درج گردد و بعد از ایجاد وبلاگ وبلاگ‌نویس باید نام و مشخصات خود را حتما در سایت ندای قلم ثبت نام نمایند و در صورت عدم ثبت وبلاگ خود در سایت ندای قلم ثبت نام آن‌ها در مسابقه کأن لم یکن تلقی خواهد شد.

وبلاگ بايد در رابطه با موضوع مورد نظر مسابقه باشد و يا در صورت داشتن وبلاگ با موضوعات مسابقه به روز شده باشد اما وبلاگ‌هاي ساخته شده با موضوع مسابقه از امتياز ويژه‌اي برخوردارند.

همچنین وبلاگ‌‌نویسان باید در مقاله خود بتوانند نقشه راهبردی فکری نسبت به موضوع ارائه دهند (وضعیت موجود، وضعیت مطلوب و راهکار) به این صورت که محتوای تولید شده آن‌ها دارای ساختاری فکری طبقه بندی شده و دارای راهکار عملیاتی و نتیجه گیری باشد.

ثبت نام از تاریخ 15 اردیبهشت شروع شده و تا 15 خردادماه ادامه خواهد داشت و نتایج مسابقه خردادماه اعلام می‌گردد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول