شاخص فعالیت‌های سایبری ایران، حرکات دشمن است

 به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از  تسنیم، سردار بهروز اثباتی، فرمانده قرارگاه سایبری ستادکل نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران در سمنان اظهار کرد: میزان تولیدات در محیط دیتا و دیجیتال قابل سنجش نبوده و شتاب این فعالیت‌ها به گونه‌ای است که دشمن شاخص و مبنای آن است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره میزان شتاب کشور در حوزه علم، بیان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، در حوزه و محیط دیجیتال نیز دشمن شاخص شتاب فعالیت‌های ما است.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رویکرد جوان محور این قرارگاه در حوزه فعالیت‌های سایبری عنوان کرد: دشمن از قدرت جمهوری اسلامی و جوانان آن می‌ترسد چون این جوانان در فضای قدرتمند سایبری بر اساس فطرت پاک خود عمل می‌کنند ولی دشمن در این فضا، بر پایه رسیدن به اهداف شیطانی خود فعال است.

سردار اثباتی تصریح کرد: ما از بیان و نوع حرکات دشمن در این حوزه می‌توانیم متوجه شویم که جوانان برومند جمهوری اسلامی ایران به چه اندازه در این حوزه فعالیت مطلوبی دارند.

وی حوزه سایبری را نوع پنجم نبرد دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: جمهوری سلامی ایران در حال حاضر و پس از ایستادن در مقابل دشمن در جنگ‌های زمینی، دریائی و هوا و فضا، نوع پنجم نبرد با دشمن را به نام نبرد سایبری تجربه می‌کند.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کشور ما از نظر آفندی و پدافندی، تجربه زیادی را در حوزه سایبری و محیط آن ندارد گفت: این مهم سبب شده تا جمهوری اسلامی ایران، آماج حملات زیادی از سوی دشمن قرار گیرد.

سردار اثباتی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان کشورمان، به عنوان مخاطبان نخست این حملات، تحت تأثیر آن هستند.

وی تصریح کرد: نگرش نیروهای مسلح در این حوزه، نگاهی ایجابی بوده و معتقد است که در ساختار لایه‌های فرهنگی جامعه ایرانی و اسلامی توان و قدرت حضور جدی در این عرصه وجود دارد.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این به این معنا است که با با اتکا به داده‌های دین مدار و ارزش‌های ایرانی و اسلامی و با نبوغ جوانانمان در این حوزه و در صورت حمایت و همکاری با آنان،  ظرفیت اتصال نور انقلاب اسلامی به دنیا وجود دارد.

سردار اثباتی بیان کرد: به همین علت مبنای کار نیروهای مسلح بر مبنای فعالیت‌های جوان محور و جوان پایه‌ای است که بر اساس اصول و مبانی، سعی کند مخاطب درون مرزی و برون مرزی را زیر پوشش قرار دهد.

حمایت و ورود به راه‌اندازی سایت‌ها، وبلاگ نویسی، حمایت‌ از فعالیت‌های تولیدی سایبری و تولیدات دیجیتال به معنای کلی آن از برنامه‌های قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود که وی به آن اشاره داشت.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول