مسابقه وبلاگ‌نویسی «تصاویر لبیک یا امام نقی(ع)» برگزار می‌شود

به گزارش«وبلاگ نیوز» سایت یا نقی(ع) اقدام به برگزاری مسابقه وبلاگ‎‌نویسی تصویری با نام تصاویر لبیک یا امام نقی(ع) کرده است.

وبلاگ‎‌نویسان علاقمند به شرکت در مسابقه می‌توانند تصاویری با محوریت «طرح جهانی لبیک یا امام نقی(ع)» در وبلاگ خود منتشر کرده و با فرستادن لینک آن، در این مسابقه شرکت کنند.

همچنین در خود سایت بخشی به نام آپلود تصاویر وجود دارد که برای شرکت در مسابقه می‌توانند از این امکان سایت نیز بهره ببرند.

مهلت شرکت در مسابقه مشخص نشده است اما تقدیر از برگزیدگان در تاریخ برگزاری همایش «لبیک یا علی النقی(ع)» عید سعید فطر (7مردادماه) انجام خواهد شد.

گفتنی است که «طرح جهانی لبیک یا امام نقی(ع)» طرحی خودجوش است که در قالب آن همه ارادتمندان اهل بیت(ع) با در دست گرفتن یک تابلوی ساده، ارادت خود را به امامشان نشان می‌دهند. روی کاغذهایی که مردم در این طرح به دست می‌گیرند، نامشان، عبارت لبیک یا امام نقی و سپس جمله «جانم به فدای نام زیبایت» نوشته شده است.

تاکنون بسیاری از مراجع اعظام، روحانیون، مادحین اهل بیت(ع)، ورزشکاران، هنرمندان و دیگر ارداتمندان خاندان نبوت(ع) اقدام به انتشار این تصاویر کرده اند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول