4550 اثر به مرحله نهایی مسابقه «وبلاگ‌نویسی نماز» راه یافت

به گزارش«وبلاگ نیوز» حجت الاسلام محمد کریمی وردنجانی در گفت‌وگو با ایرنا گفت: بیش از پنج هزار و 380 اثر به دبیرخانه سومین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی نماز ارسال شد که از این تعداد چهار هزار و 550اثر به مرحله نهایی راه یافت.

به گفته وی، آیین اختتامیه مسابقه ملی «وبلاگ‌نویسی نماز»، هفتم خردادماه با حضور حجت الاسلام محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی گفت: از میان وبلاگ‌های راه یافته به مرحله نهایی نیز 110 وبلاگ به عنوان وبلاگ برتر معرفی می‌شود.

کریمی گفت: تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نماز، هدایت جوانان و نوجوانان در فضای مجازی نماز، ساماندهی وبلاگ‌های ارزشی با موضوع نماز در سراسر کشور، ترغیب وبلاگ‌نویسان به موضوع ارزشمند نماز، شناسایی یاوران نماز در فضای مجازی مجازی و سایبری و آشنایی نسل نو و پویای انقلاب شکوهمند اسلامی با معارف نماز از اهداف برگزاری سومین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی نماز است.

وی گفت:شیوه های رونق نمازهای جمعه و جماعت، آسیب شناسی وضعیت نماز در جامعه، راهکارهای ایجاد حضور قلب در نماز، کارکردهای مسجد نمونه و موفق، نقش نماز در مقابله با جنگ نرم و بررسی تحلیلی آیات و روایات نماز، نماز پیامبر (ص) و ائمه، نماز اول وقت، اسرار و چرایی نماز، نماز در ادیان، آثار و برکات نماز، احکام نماز، تحقیق در مورد نمازهای مستحبی و شیوه های دعوت به نماز از موضوعات این مسابقه سراسری بوده است.

گفتنی است که دو دوره گذشته این مسابقه به میزبانی اصفهان برگزار شده است و دوره سوم نیز به میزبانی شهرکرد امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول