جشنواره «باران» دوباره تمدید شد

به گزارش «وبلاگ نیوز» نخستین جشنواره‌ فرهنگی‌دانشجویی باران، با محوریت حمایت از محیط زیست و منابع طبیعی توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود که مهلت شرکت در این مسابقه تمدید شد.

این جشنواره در محورهای «فکر کنید، بخورید، صرفه جویی کنید؛ اشاره به آیه شریفه از قرآن: بخورید و بیاشامید اما اسراف نکنید»، «نقش من در حمایت از محیط زیست» و «آموزش حفاظت از محیط زیست به کودکان» در بخش‌های عکس، کاریکاتور، داستان کوتاه و وبلاگ برگزار می‌شود.

آخرین مهلت شرکت در این مسابقه 30 فروردین اعلام شده بود که طی اطلاعیه ای در پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره تا 31 اردیبهشت تمدید شد.

در بخش وبلاگ‌نویسی، کلیه شرکت کنندگان بایستی با نام و مشخصات حقیقی در سایت ثبت نام نمایند و مشخصات فردی پدیدآورنده­ وبلاگ در محل مناسبی از وبلاگ در زمان مسابقه درج گردد.

 ارسال حداقل سه یادداشت در زمینه موضوعات جشنواره ضروری است، به وبلاگ‌هایی با سابقه فعالیت حداقل دوسال، امتیاز ویژه‌ای تعلق خواهد گرفت.

 دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند برای دریافت آگاهی‌های بیشتر از قوانین جشنواره و ارسال آثار خود به پایگاه اینترنتی جشنواره مراجعه کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول