غذا، لباس، سرپناه و فیس بوک!

به گزارش«وبلاگ نیوز»، فرهنگ نیوز نوشت:

رسانه و فضای مجازی امروز موتور تولید مدل‌های سبک زندگی است. قطعاً رسانه علی‌رغم محدودیت‌هایی که در عرصه‌ی بازنمایی دارد، ولی یک محیط الگوسازی و یک محیط تشویق‌کننده و در عین حال یک محیط کنترل‌کننده‌ی سبک زندگی هم هست. اگر کسی رسانه‌ی غربی را تماشا کند، طبیعتاً یک سبک زندگی را انتخاب می‌کند و متناسب با فرهنگ غرب از آن الگو‌ می‌گیرد. رسانه یک جایگاه مدل‌سازی برای سبک زندگی دارد. می‌توان گفت که برای تدوین و تبلیغ سبک زندگی، یکی از اصلی‌ترین عناصر، رسانه است.

«فیس بوک»، در تاریخ 4 فوریه سال 2004 راه اندازی شده است. این شبکه اجتماعی؛ یک شبکه پیچیده صهیونیستی است که وظیفه کنترل افکار و تغییر رفتار کاربران را بر عهده دارد. «مارک زوکربرگ»، رئیس و مؤسس فیس بوک بارها توسط رژیم صهیونیستی به عنوان تأثیرگذارترین صهیونیست جهان انتخاب‌شده است.

«مارک زوکربرگ»، رئیس و مؤسس فیس بوک تأثیرگذارترین صهیونیست جهان

فیس بوک به هر کسی که بالای 13 سال سن داشته باشد اجازه می دهد که در این وب سایت به عنوان یک کاربر ثبت نام کند. این شبکه اجتماعی در سپتامبر 2012، بیش از یک میلیارد کاربر فعال ، داشته است که از آنها حدود 9 درصد جعلی بودند.

شبکه‌های اجتماعی آمریکایی اطلاعات کاربران را برای سرویس اطلاعاتی غرب جمع‌آوری و پالایش می‌کنند که اسناد فوق سری منتشرشده توسط اسنودن نیز این امر بدیهی را ثابت می‌کند.

آمریکایی ها به دنبال این هستند که سیطره فرهنگی خود را بر جهان توسعه دهند که بعضی ها معادل «آمریکنیزیشن»(آمریکایی کردن) یا «مک دونالدیزیشن» به معنای مک دونالدی کردن دنیا یا «کوکاکولازیشین» را مطرح کرده اند. این بدان معناست که آنان به دنبال این هستند که مد، پوشش و تفکرات غربی را در جهان توسعه دهند. حتی در بعد اقتصادی هم در جهت معرفی کالاهای غربی و ایجاد نیازهای کاذب برای توسعه صادرات غرب به کشورهای در حال توسعه هستند.

«آمریکنیزیشن» (آمریکایی کردن) یا «مک دونالدیزیشن»

به عنوان مثال، در جولای 2012، فیس بوک، گزینه هم‌جنس‌گرا را در بخش انتخاب جنسیت کاربران خود قرار داده است. تا به عمل شیطانی هویت جعلی ببخشد.

این شبکه اجتماعی بر اساس شعارهایش می خواهد در رابطه با سبک زندگی به این اهداف دست یابد و جهانی شدن را به این سمت و سو هدایت کند اینکه مصرف گرایی، تجمل گرایی، ترویج خیانت، حیازدایی ، ترویج مدلینگ، مدسازی و تبلیغ پوشش های غیر اسلامی، استفاده ابزاری از جنس زن، ترویج و تسهیل رابطه‌های نامشروع از طریق ابزارهای ارتباطی مبتنی بر تلفن همراه مثل وایبر، اینستاگرام، وی چت، واتس اپ و… ترویج موسیقی های محرک جنسی در قالب های مختلف انجام می‌شود که این‌ها و بسیاری نمونه‌های دیگر، نمایانگر «فساد باطنی و درونی» «تمدن غرب» است که از بعد اخلاقی و روابط اجتماعی مدام در این شبکه تبلیغ می شود.

از سویی دیگر شبهه پراکنی در امور دینی و همچنین دین زدایی از جمله فعالیت های شبکه ای است که امریکا و رژیم صهیونیستی خوراک اولیه آن را تامین می کنند و با یک حرکت سازماندهی شده درصدد ارائه تصویری نادرست از دین اسلام به مخاطبان خود در سراسر دنیا هستند.

به عنوان مثال، پایگاه‌های صهیونیستی فیس بوک و گوگل پلاس با «پر رویی» و «گستاخی» زائدالوصفی، صفحه گروهک های تروریستی مجاهدین خلق، پژاک، جیش العدل، گروه‌های تکفیری و… را حفظ و ترویج می‌کنند، به نحوی که این صفحات تبدیل به ابزار جذب، ارتباط گیری و آموزش جنایت های بشری شده‌اند. البته افراد بریده از گروهک‌ها نیز بر این مسئله صحه گذاشته‌اند.

«دولت و رژیم مزور آمریکا» با وقاهت، هویت مجازی انسان‌ها در فیس بوک، گوگل، یاهو و دیگر پایگاه‌های آمریکایی را به بهانه‌هایی مثل نقد دولت آمریکا اعدام می‌کند، به نحوی که بر اساس این مقررات غیرانسانی، هویت مجازی چند رئیس‌جمهور و مقامات دولتی کشورهای مردمی و اسلامی، بدون هیچ توضیحی در فیسبوک به «قتل» می‌رسد و دولت آمریکا نیز به صورت مستقیم پایگاه‌های اینترنتی بسیاری را از روی سرورها حذف کرده یا حتی دامنه آن‌ها را مصادره می‌کند.

مقامات اتحادیه اروپا از کاربران می‌خواهند فیس بوک و گوگل را ترک کنند

البته «عهدشکنی» و «زیاده‌طلبی» شبکه‌های اجتماعی و لانه‌های جاسوسی آمریکا از جمله فیسبوک، «براى مردم دنیا آشکار شده و امروز منفورند در دنیا»؛ به نحوی که صدراعظم آلمان که از متحدان اصلی آمریکاست، صراحتاً از عملکرد شرکت‌هایی مانند گوگل و فیسبوک انتقاد می‌کند، مقامات اتحادیه اروپا از کاربران می‌خواهند فیس بوک و گوگل را ترک کنند و کشورهای مختلف جهان از جمله چین، روسیه، فرانسه، آلمان، ترکیه، برزیل و ده‌ها کشور دیگر رسماً اعلام کرده‌اند اینترنت خود را از اینترنت آمریکایی جدا می‌کنند و شبکه ملی اطلاعات و سرویس های امن بومی را در کشورهای خود راه‌اندازی خواهند کرد. این اقدامات جدا از اعتراضات بین‌المللی و صدور قطعنامه و طرح شکایات از دولت آمریکا صورت می‌گیرد.

حضور در شبکه های اجتماعی صهیونیستی، اقامت در زمین دشمن است

فضای مجازی، محیطی غیر حقیقی است که امروزه وارد زندگی ما شده است و بدون تردید یک ابزار فرهنگی است که می توان با مدیریت آن بسیاری از مسائل را فرهنگ سازی نمود. اکنون زبان عصر ما تغییر کرده است و ما باید با بهره گیری از زبان غنی فارسی و دین کامل و بی نظیر اسلام ناب محمدی، فرهنگ اسلامی- ایرانی را جهانی کنیم و این میسر نمی گردد مگر اینکه شبکه ای اجتماعی را طرح ریزی کنیم که مبلغ فرهنگ و تفکری باشد که به کمک گروهی متشکل از جامعه شناس، روانشناس، کارشناسان امور دینی و مذهبی، علوم ارتباطات، آمار و ده ها تخصص دیگر یک شبکه اجتماعی تمام عیار را طراحی کنند و بدون تردید، وجود شبکه هایی که صرف نسخه برداری از قالب شبکه های اجتماعی شناخته شده غربی است ما را هرگز به این مهم نخواهد رساند.

هیچ تفاوتی بین گوگل با آمریکا و فیسبوک با رژیم صهیونیستی نیست، در نتیجه حضور در این شبکه های اجتماعی، در سرزمین مجازی دشمن مقیم شدن است و این را نباید فراموش کنیم که گردانندگان و مالکان این پایگاه‌های شیطانی «دشمن ما هستند، دشمن اسلامند، دشمن استقلال ملی ما هستند و دشمن ملت ما هستند». به قول سعدی: «دشمن چون از همه حیلتی فرومانَد، سلسله دوستی بجنبانَد» و «آنگاه در دوستی کاری کند که هیچ دشمنی نکرده باشد».معتقدان به این ایدئولوژیِ کثیف می‌توانند هولوکاستی به بزرگی فیسبوک بسازند که در آن تفکر انسان‌ها و انسان های متفکر به راحتی سوزانده می‌شوند و سرزمین های مجازی بی هیچ توضیحی به اشغال غاصبان صهیونیست در می‌آیند. این است تبلور «حقوق بشر آمریکایی» است که صهیونیست‌ها برای جهان تجویز می‌کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول