از برگزیدگان دومین جشنواره «توان یاب و فضای مجازی» تقدیر شد

به گزارش«وبلاگ نیوز» طی مراسمی که به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) برگزار شده بود، از برگزیدگان دومین جشنواره «توان یاب و فضای مجازی» تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور جمعی از اعضای هیأت مؤسس، هیأت امنا، هیأت مدیره، نیکوکاران با سابقه، کارآموزان و کارآموختگان موفق و پدر زحمتکش چند کارآموز برگزار شد،از مردان تلاشگر ۳ دهه گذشته مجتمع رعد که در تأسیس و پیشبرد اهداف این مؤسسه نقش مؤثری داشتند، تجلیل شد و همچنین از برگزیدگان دومین جشنواره توان یاب و فضای مجازی با اهدا جوایز ویژه و تندیس قدردانی به عمل آمد.

رضا سخن سنج مدیر روابط عمومی خیریه رعد و عضو هیأت داوران دومین جشنواره «توان یاب و فضای مجازی» با قرائت بیانیه هیأت داوران و بیان معیارهای فنی و محتوایی داوری، افزود: هدف از برگزاری این دوره از جشنواره ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی با رویکرد «توان یاب، فضای مجازی، اشتغال و استقلال اجتماعی» بود.

وی با اشاره به میزان شرکت کنندگان و ابراز امیدواری برای مشارکت بیشتر علاقه مندان برای دوره های بعد، گفت: در این دوره ۱۰۰ شرکت کننده در ۴ بخش به رقابت پرداختند که در پایان نفرات اول تا سوم هر بخش در این مراسم معرفی و با اهدا تندیس و جوایز نفیس تجلیل می شوند.

در دوره دومین جشنواره «توان یاب و فضای مجازی» دکتر محمد کمالیریاست مرکز تحقیقات توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران، مهندس مسعود زارع مدیر روابط عمومی شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات کویر یزد، مهدی امیری معاون اداره سلامت شهرداری تهران، مهندس رضا هاشمی کارشناس رسانه های دیجیتال، رضا سخن سنج مدیر روابط عمومی مجتمع رعد، مهندس رحمان علاقه بند مدیر وب سایت رعد و مهندس فاطمه غفوریان مدیر دفتر کارآفرینی مجتمع رعد مسؤولیت داوری را بر عهده داشتند.

در گروه وب سایت های افراد دارای معلولیت، رتبه اول به محمد حیدری، مدیر سایتبال پروازجامعه مجازی معلولین ايران از شهر اصفهان؛ رتبه دوم به سعید ضروری، مدیرآموزشگاه مجازی زبان انگلیسی وافل از شهر منجیل و رتبه سوم به افشين پرفكر مقدم، مدیر سایت جامعه مجازي معلولين شهر ریتعلق گرفت.

همچنین در گروه‌های افراد دارای معلولیت، هانیه عرب نویسنده وبلاگ لبخند زندگی از کرج، رتبه اول؛ آرزو قنبری نویسنده وبلاگ سوداییاز تهران رتبه دوم و مونا عبدالحسین مزرعی نویسندهوبلاگ من و نخاعاز اهواز رتبه سوم را کسب کردند.

در گروه وب سایتهای مرتبط با معلولیت، رتبه اول را دکتر نگین حسینی روزنامه نگار و مدیر سایت روز+نامهو رتبه دوم را به صورت مشترک مینا آروانه مدیر پایگاه اینترنتی مددکاری اجتماعی ایرانساکن تهران و جواد طلسچی مدیر بانک اطلاعات مددکارانساکن بندر انزلی را به خود اختصاص دادند و در گروه وب سایت های حوزه معلولیت، رتبه اول را وب سایت موسسه پیام آوران ساحل امیدبا مدیریت شهرام مبصر، رتبه دوم را وب سایت کانون معلولان شهر تهرانبه مدیریت ترانه میلادی و رتبه سوم را وب سایت دفتر فرهنگ معلولینبه مدیریت علی نوری از آن خود کردند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول