هنوز هم می‌توان در «رادیو نوشت»

به گزارش«وبلاگ نیوز» دبیرخانه مسابقه وبلاگ‌نویسی«رادیو نوشت» آخرین مهلت شرکت در مسابقه را به مدت 21 روز تمدید کرد. بنابراین اطلاعیه 31 اردیبهشت  ماه 1393 آخرین مهلت شرکت در این مسابقه است.

رادیو در عصر حاضر برای بهره گیری از ظرفیت های چندرسانه ای همواره سعی کرده است که بسترها و فرصت های جدیدی را خلق کند. از سویی دیگر وبلاگ های اینترنتی با ایجاد یک شبکه ی مجازی توانسته بخش عمده ای از فعالیت های کاربران اینترنتی را به خود اختصاص دهد. بنابراین با ایجاد یک پل ارتباطی بین فضای مجازی و رادیو می توان بستری نو برای ایجاد ارتباط بین رسانه و مخاطبان ایجاد نمود. از آنجا که خلق یک بستر رقابتی می تواند در بالابردن انگیزه های شراکتی مخاطب تاثیرگذار باشد.

 موضوع اصلی مسابقه «رادیو، رسانه دیروز، امروز و فردا» است، همچنین علاقمندان می‌توانند درباره موضوعات فرعی مانند معرفی رادیو، معرفی شبکه‌های رادیویی، معرفی برنامه‌ها، وبلاگ‌های هواداران شبکه‌ها یا برنامه‌ها، پوشش اخبار رادیو و برنامه‌‌های رادیویی و نقد برنامه‌های رادیویی در این مسابقه شرکت کنند.

مخاطبان رادیو و علاقمندان به شرکت در این مسابقه رادیویی می‌توانند تا 31 اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ نشانی وبلاگ خود را به «پایگاه اطلاع رسانی جشنواره»  ارسال کنند.

انتهای پیام/.

One comment

  • امین

    salam
    شما که خبر را قرار میدهید لطفا پیگیر نتایجشم باشید؟؟؟؟؟

    چی شد پس؟؟؟
    مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول