10 وبلاگ نویس برتر «راه روشن مقاومت» معرفی شدند

به گزارش«وبلاگ نیوز» دبیرخانه جشنواره «راه روشن مقاومت» برگزیدگان خود را در بخش‌های مختلف معرفی کرد. در بخش دانشگاهی، به ترتیب دانشگاه‌های؛ اصفهان، پیام نور دولت آباد، آزاد دولت آباد ، خوراسگان و عتیق به عنوان دانشگاه های برتر و دفاتر بسیج دانشجویی برخوار، کاشان، سمیرم، امام رضا (علیه السلام) و شهرضا نیز به ترتیب به عنوان دفاتر دانشجویی برتر در جشنواره انتخاب شدند.

همچنین مراسمی همزمان با سالروز آزادی خرمشهر و روز مقاومت (3 خرداد ) و همچنین سالروز فتح خیبر، از ساعت 14:30 تا 18 در سالن دکتر شریعتی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

این جشنواره در 5 بخش وبلاگ‌نویسی، عکاسی، مقاله‌نویسی، ساخت کلیپ و پوستر، برگزار شد که در بخش وبلاگ‌نویسی اسامی و امتیازات 10 وبلاگ‌نویس برتر معرفی شد.

فاطمه عباسی دانشگاه سمنان، جاویدان اسماعیل پور از جهاد دانشگاهی بابل، عنایت اله کلامی مقدم از دانشگاه گرگان، علی چنارانی از دانشگاه اصفهان، محمد مختاریان زواره از دانشگاه آزاد اردستان، سید مصطفی صادقی از دانشگاه غیرانتفاعی محمودآباد، محسن دهقان از دانشگاه پیام نور زرین شهر، شهاب مدیری از دانشگاه مهاجر، مهسا یعقوب علی از دانشگاه ابهر و منصوره بخشی از دانشگاه مشهد، برگزیدگان این بخش از جشنواره بودند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول