رییس قوه مجریه، عضو جدید کلوب و آپارات

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» همزمان با روز جهانی ارتباطات صفحه اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در شبکه اجتماعی کلوب دات کام و اشتراک ویدئوی آپارات با هدف ارتباط مستقیم با کاربران فارسی زبان در سراسر دنیا راه اندازی شد.این صفحه به منظور تعامل میان کاربران با مرکز ارتباطات،اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهور ایجاد شده است.

بنابر این گزارش از صبح امروز شبکه اجتماعی کلوب از کاربرانش تقاضای پیوستن به صفحه رسمی پایگاه اطلاع ‌رسانی ریاس جمهوری در کلوب را دارد. این در حالی است که پیش از این صفحاتی به نام رییس جمهور کشورمان در برخی شبکه‌های اجتماعی خارجی نظیر توییتر باز شده و اخبار منتشر در آن منبع رسانه‌های بیگانه قرار می‌گرفت.

در اولین پست این صفحه آمده است:

دولت تدبیر و امید راه خود را در همه زمینه‌ها با کمک و حمایت شما مردم ادامه خواهد داد

هرچند تاکنون برخی وزرا نظیر وزیر ارتباطات و بهداشت و همین طور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در این شبکه ایرانی عضو شده‌اند اما برخی دولتمردان کماکان در فیس‌بوک و توییتر حضور گسترده و چشمگیری دارند.

حسن روحانی روز گذشته در چهارمین جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات  بر اهمیت فضای مجازی و توجه دولت به این مساله تاکید کرد و گفت: ما باید بلوک فارسی را در شبکه اجتماعی تقویت کنیم و حضوری فعال داشته باشیم تا بتوانیم صنعت، کشاورزی و خدمات دانش بنیان را به پیش ببریم و فرهنگ اسلام واقعی و ایرانی را به جهانیان معرفی کنیم.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول