فیس‌بوک، خانه ساده دستیار رییس جمهور برای «گفت و شنود»

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از تدبیر، علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت ها عصر روز گذشته صفحه فیس بوک خود را راه اندازی کرد.

او که این روزها به دلیل سخنان در جمع یهودیان شیراز مورد هجمه سنگین محافظه کاران قرار گرفته است در نخستین پیغام خود در این صفحه از تبادل اندیشه و ارتباط با مردم سخن گفته است.

یونسی در نخستین مطلبی که در این صفحه منتشر شده نوشت:

به لطف حضرت حق و به یمن دستاوردهای بزرگ بشری در عصر ارتباطات، امروز مرزهایی که پیش از این مانع ارتباط و تبادل اطلاعات و اندیشه ها و مانع آزادی بیان و آزادی اندیشه بود فرو ریخته است .

دنیای امروز دنیایی است که می توانیم با استفاده از فناوریهای اطلاعات و ارتباطات همه با هم بر سر یک میز بنشینیم و گفتگو کنیم.

اینجا خانه ای است ساده و کوچک برای نشستن و گفت و شنود. برای تبادل اندیشه ها و بسط آگاهی ها. آگاهی از آنچه شما می دانید و می خواهید من بدانم و راهی است ساده و بی آلایش برای آن چه می خواهم با شما در میان بگذارم. یا حق

به نظر می رسد تجربه موفق حضور اعضای کابینه روحانی در شبکه های اجتماعی علی یونسی، وزیر اطلاعات دولت اصلاحات را هم مجاب کرده که از ابزارهای جدید برای ارتباط با مردم استفاده کند.

محمد جواد ظریف، وزیر خارجه، اسحاق جهانگیری، معاون اول، بیژن زنگنه، وزیر نفت و معصومه ابتکار، رییس سازمان محیط زیست دیگر اعضای دولت یازدهم هستند که حضورشان در شبکه های اجتماعی فیس بوک و توییتر با استقبال فراوان کاربران مواجه شده است.

هرچند هنوز هیچ مقام رسمی‌ای حضور دستیار ویژه رییس جمهور در فیس‌بوک را تکذیب نکرده است اما به نظر می‌رسد دو روز پس از سخنان حسن روحانی و تاکید او بر فعالیت بیشتر مردم در شبکه های اجتماعی حالا علی یونسی نیز هم به جمع فعالان شبکه های اجتماعی پیوسته و با توجه به مسئولیت حساس او در امور اقوام و اقلیت های مذهبی، از این پس نوشته های او نیز مورد توجه بسیاری قرار گیرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول