توانمندی بانوان مبلغه برای تبلیغ مجازی ارتقا یابد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از مهر، اشرف یوسفی، با تشریح برخی مولفه های تبلیغ موثر اظهار کرد: مبلغان دینی باید وضع موجود و مطلوب تبلیغ را بررسی کنند و در مسیر عملیاتی کردن روش های موثر تبلیغی گام بردارند.

وی تبلیغ در فضای مجازی را یکی از ضرورت های کنونی تبلیغ دین برشمرد و با اشاره به هجمه هایی که دشمنان در این فضا علیه اسلام و جمهوری اسلامی ایران وارد می کنند، خواستار ارتقای توانمندی بانوان مبلغه در بهره مندی از این شیوه تبلیغی شد.

کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم ایجاد تزلزل در باورهای اعتقادی جوانان را یکی از اهداف مهم دشمنان برشمرد و بر لزوم برگزاری نشست های تخصصی مهارتی و مقابله هوشمندانه در مواجهه با چالش های فرهنگی تاکید کرد.

یوسفی همچنین بر لزوم اعزام بانوان مبلغه به اماکن پرتردد برای تبلیغ چهره به چهره، استفاده از پایان نامه های دانشجویی و مراکز حوزوی که آسیب های اجتماعی و فرهنگی را به صورت علمی بررسی می کنند، برگزاری دوره های مهارتی همچون فن بیان، ارتباط موثر، تفکر خلاق و… ویژه بانوان مبلغه تاکید کرد.

وی داشتن رفتار مناسب را در جذابیت و اثرپذیری تبلیغ موثر دانست و گفت: مبلغان دینی نباید منتظر باشند تا بستر تبلیغات دینی برای آنها میسر شود، بلکه باید به صورت جهادی در امور فرهنگی و تبلیغی وارد شوند و به رفع دغدغه های مقام معظم رهبری بیندیشند.

یوسفی همچنین خواستار هم افزایی و یکپارچه شدن مراکز اعزام مبلغ برای اعزام بانوان مبلغه به سراسر کشور شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول