مهلت شرکت در مسابقه وبلاگ‌نویسی «کوثر نور» تمدید شد

به گزارش«وبلاگ نیوز» به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) معاونت فرهنگی تربیتی حوزه های علمیه خواهران، به مناسبت این ایام اقدام به برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی «کوثر نور» نموده است.

مدیران، اساتید، مبلغین، دانش آموختگان، طلاب و کارکنان محترم حوزه های علمیه خواهران دارای وبلاگ در سامانه کوثر بلاگ، می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

آن دسته از مدیران، اساتید، مبلغین، دانش آموختگان و کارکنانی که تاکنون نسبت به ایجاد وبلاگ در سامانه یاد شده اقدام ننموده اند، مقتضی است تمهیدات لازم را نسبت به ایجاد وبلاگ و شرکت در مسابقه اتخاذ نمایند.

آموزه های عبادی حضرت زهرا سلام الله علیها (نماز، مناجات، تلاوت قرآن و…)، سیره تربیتی حضرت زهرا سلام الله علیها (حجاب وعفاف، رعایت حقوق دیگران ، ایثار و از خود گذشتگی، قناعت و….)، خانواده مطلوب از دیدگاه حضرت زهرا س(همسرداری، فرزند داری،و….)، حضرت زهرا(س) در کلام: وحی یا معصومینف از جمله موضوعات پیشنهادی این مسابقه است.

همچنین حضرت زهرا(س)از دیدگاه منابع اهل سنت، سخنان حضرت زهرا(س)، نقش حضرت زهرا(س) در فرهنگ سازی دفاع از ارزشهای دین، نقش امام خمینی (ره) در احیای فرهنگ فاطمی سلام الله علیها و نقش زن در سعادت و رشد جامعه، از دیگر موضوعات مسابقه است.

ایجاد حداقل 5 پست مرتبط با موضوعات مسابقه، رعایت اصول و معیارهای وبلاگ‌نویسی، تولیدی بودن آثار، ارائه تحلیل و راهکار و ارسال نام وبلاگ، تعداد و موضوع پستهای ایجاد شده به شماره پیامک 3000214466، مهمترین اقدامات جهت شرکت در این مسابقه است.

مسابقه وبلاگ‌نویسی«کوثر نور» از 20 جمادی الثانی آغاز و تا سیزدهم رجب ادامه داشت که با توجه به استقبال به عمل آمده، تا 23 خردادماه، مصادف با ولادت با سعادت حضرت ولی‌عصر(عج)، تمدید شد.

علاقمندان به منظور ایجاد وبلاگ و شرکت در مسابقه آن دسته از طلاب محترمی که تاکنون نسبت به ایجاد وبلاگ در سامانه یاد شده اقدام ننموده اند لازم است جهت راه اندازی وبلاگ و شرکت در مسابقه به  پرتال طلبه  مراجعه نمایند.

گفتنی است که آدرس درج شده در اطلاعیه دبیرخانه اشتباه بوده و خبرنگار وبلاگ نیوز آدرس پرتال اصلی مرکز را در خبر قرار داده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول