31تیر آخرین مهلت شرکت در نهمین«جشنواره بین‌المللی وبلاگ‌نویسی رضوی»

به گزارش«وبلاگ نیوز» دبیرخانه نهمین«جشنواره بین‌المللی وبلاگ‌نویسی رضوی» آخرین مهلت شرکت  در این جشنواره را به دلیل استقبال جوانان و دانشجویان تا پایان تیرماه تمدید کرد.

نهمین جشنواره وبلاگ‌نویسی رضوی در۲ بخش، وبلاگ‌های ملی و وبلاگ‌های بین‌المللی برگزار می‌شود و مدگرایی از دیدگاه امام رضا(ع)، سبک زندگی رضوی و اوقات فراغت، اخلاق شهروندی در سبک زندگی رضوی و الگوی اقتصادی خانواده در سیره امام رضا(ع) از جمله موضوعات پیشنهادی در خصوص «تبیین سبک زندگی امام رضا(ع)» در این جشنواره است.

 شرکت در جشنواره هیچ گونه محدودیتی از قبیل سن، تحصیلات، جنسیت و … را ندارد و وبلاگ‌های شرکت کننده می‌توانند بصورت گروهی و یا انفرادی در جشنواره حضور یابند و قرار دادن لوگوی جشنواره در بخش مناسبی از وبلاگ الزامی است.

قابل ذکر است که آثار برتر دوره‌های پیشین در صورتی می توانند در جشنواره شرکت نمایند که از لحاظ محتوا و اصول فنی حداقل ۵۰ درصد تغییر داشته باشند،  آثار تولید شده سنوات قبل یا کپی برداری در ساخت وبلاگ یا محتوی ارزیابی نشده و قابل قبول نیستند.و برندگان جشنواره هشتم با همان وبلاگ امکان حضور در جشنواره را دارا نمی باشند.

مهلت ثبت نام و ارسال آثار یکم آذر ۹۲ الی یکم تیرماه ۹۳ اعلام شده بود که تا 31 تیر تمدید شد، آغاز داوری جشنواره پس از اتمام مهلت ثبت نام بوده و زمان برگزاری جشنواره دهه کرامت (۴ شهریور تا ۱۴ شهریور ۹۳) است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره، مراجعه نمایند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول