بسیجیان فعال در فضای مجازی به کار گرفته شوند

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس، محرم علی والدی ظهر امروز در جلسه قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، عنوان کرد: امروز دشمن با جنگ نرم به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است که در این راستا با تمام امکانات و تجهیزات وارد عمل شده است.

وی بیان داشت: یکی از ابزارهای جنگ نرم دشمن، ماهواره است که به صورت نامحسوس اثر خود را در فرهنگ خانواده ها می گذارد و بی بندوباری را در خانواده ها و جامعه ترویج می کند.

والدی خاطرنشان کرد: ماهواره بر عقاید فرزندان، زندگی زناشویی و از همه مهم تر بر وضعیت فرهنگی کشور تاثیر به سزایی دارد و با توجه به نامگذاری سال از جانب مقام معظم رهبری باید در این راستا تلاش و کوششمان را دو چندان کنیم تا در جبهه حق علیه باطل پیروز شویم.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در مقابله با تهاجم فرهنگی باید سیل فرهنگ را به وجود آورد تا در مقابل دسیسه های دشمن سربلند شد.

این مسئول تاکید کرد: در عرصه فعالیت بسیج می توان در حلقه های صالحین از ظرفیت مربیان برجسته و تاثیرگذار استفاده کرد و زیان های استفاده از ماهواره را آموزش داد.

وی نبود برنامه ریزی مناسب، عدم مدیریت فرهنگی و نبود امکانات فرهنگی را از مهم ترین ضعف های مسئولان مربوطه در این امر ذکر کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین به راه های مقابله با تهاجم فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: رسانه و مطبوعات از مهم ترین ابزارهای تاثیرگذار در جهت مقابله با جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی است و باید بسیجیان فعال را در زمینه فضای مجازی آماده و بکارگیری کرد.

والدی در پایان خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در این راستای فرهنگ سازی استفاده از رسانه، بسته های فرهنگی مختلفی تهیه کرده است که در سطح شهر پخش خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول