آگهی های ویدیویی فیس بوک به هفت کشور رسید

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس، این آگهی های 15 ثانیه ای در بخش بازخوردخبری یا newsfeeds هر کاربر ظاهر شده و به طور خودکار پخش می شود. البته تا زمانی که کاربر بر روی آگهی کلیک نکند صدای آن پخش نخواهد شد. ارائه این خدمات در آمریکا از اواخر اسفند گذشته به تعداد اندکی از آگهی دهندگان آغاز شده بود که از جمله آنها می توان به ان بی سی اشاره کرد.

فیس بوک میزان استقبال از آگهی های ویدیویی در آمریکا را خوب دانسته، اما از ارائه جزییات بیشتر در این زمینه خودداری کرده است. پخش این آگهی ها در هفت کشور فرانسه، آلمان، برزیل، ژاپن، کانادا، استرالیا و بریتانیا از ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد. فیس بوک می گوید قبل از پخش هر آگهی کیفیت آن را نیز کنترل خواهد کرد.

قرار است پخش آگهی های یاد شده کمتر از یک ماه دیگر و همزمان با آغاز رقابت های جام جهانی صورت بگیرد تا بر میزان بازدیدکنندگان از آنها افزوده شود. درآمد تبلیغاتی فیس بوک در سه ماهه اول سال 2014 به رشد 82 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 2.27 میلیارد دلار رسید.

انتهای پیام/.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.