ورود به فضای مجازی فرصتی برای پیشرفت کشور است

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از تسنیم، حجت الاسلام محمد صادق صالحی منش عصر امروز در همایش توجیهی اوقات فراغت و اختتامیه آفاق اندیشه آسمانی ها که در سالن همایشات مرکز فقه ائمه اطهار (ع) برگزار شد با اشاره به اینکه شهر قم مرکز جهان تشیع است اظهار کرد: شهر قم مفتخر به وجود حوزه های علمیه و روحانیونی است که سعی در ترویج و تبلیغ اسلام و مکتب  جهان تشیع دارند.

استاندار قم افزود: برگزاری کلاس های فرهنگی و علمی یکی از خدماتی است که توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد به مردم قم ارائه می شود و  از همین رو لازم است مسئولان نسبت به وضعیت جامعه کنونی قم آگاهی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهر قم یکی از شهرهای مهم کشور است عنوان کرد: قم یک شهر فرهیخته و سالم است که دشمنان سعی دارند جوانان آنان را به سمت گناه و آفت های جهانی بکشانند و از همین رو  جوانان و مسئولان نهادهای فرهنگی باید از این خطرات و افت ها آگاهی داشته باشند.

حجت الاسلام صالحی منش خاطر نشان کرد: امروز باید بگوییم که فضای مجازی در کشور از وضعیتی که  بایستی از آن  استفاده و بهره مند شوند غافل مانده است این در حالی است که فضای مجازی فرصتی برای ترقی و پیشرفت فرهنگ و علم کشور است که می توان از آن در همه زمینه ها بهره مند شد اما دشمنان با تهاجمات فرهنگی خود که در فضای مجازی دارند این عرصه را برای ما تنگ کرده اند.

استاندار قم با اشاره به دوری از بلایای کشورهای غربی عنوان کرد: اگر بخواهیم جوانان را از این بلایا حفظ کنیم بهتر است جوانان در کانون های فرهنگی و هنری مساجد حضور پیدا کنند و در کلاس های درسی که روحانیون تدریس می کنند حضور یابند زیرا که این امر سبب می شود تا جوانان از بلایای که در دنیای مجازی وجود دارد آگاهی یابند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول