برگزاری کارگاه وبلاگ‌نویسی ویژه ائمه جماعات استان مرکزی

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از تسنیم معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: کارگاه یکروزه آموزشی مهارت افزائی در استان مرکزی با هدف آشنایی مبلغین قرآنی با رایانه و اینترنت در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام داود چمانی در کارگاه یک روزه آموزش مهارت افزائی در استان اظهار کرد: در این کارگاه شرکت کنندگان بعد از گذراندن 16 ساعت دوره آموزشی گواهینامه آموزشی نیز دریافت می کنند.

وی افزود: کارگاه آموزشی مهارت افزائی تبلیغ با عنوان وبلاگ سازی و وبلاگ نویسی ویژه ائمه جماعت و مبلغان در سطح استان مرکزی از تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال 93 تا 30 اردیبهشت ماه در تمامی شهرستان های استان مرکزی برگزار شده است.

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی افزایش سطح آگاهی مبلغین و ائمه جماعات استان نسبت به اینترنت، ایمیل و وبلاگ است.

حجت الاسلام چمانی با اشاره به آشنایی ائمه جماعات و مبلغان با اطلاعات روز نظیر اینترنت، ایمیل و وبلاگ گفت: یکی از نیازهای روز جامعه است که می تواند در جذب جوانان نسبت به مسائل دینی مثمر ثمر واقع شود.

وی افزود: بعد از پایان این دوره آموزشی شرکت کنندگان باید توان ساخت وبلاگ شخصی برای خویش و ارسال آدرس آن به اداره کل تبلیغات اسلامی استان را داشته باشند.

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: این کارگاه یک روزه نیز امروز در اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی واقع در شهرستان اراک برای ائمه جماعت و مبلغان این شهرستان به مدت 16 ساعت برگزار شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول