نام نویسی در مسابقه وبلاگ‌نویسی«احیاگر قرن» آغاز شد

به گزارش «وبلاگ نیوز» به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) سایت حرف رک با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه، مسابقه وبلاگ‌نویسی «احیاگر قرن» را برگزار می‌کند.

این جشنواره با محوریت 3 پیام تاریخی حضرت امام (ره) (منشور برائت ، منشور روحانیت و مانیفست نهضت جهانی اسلام برگزار می‌شود و امام و امید به آینده، امام و دانشگاه اسلامی، امام و اقتصاد مقاومتی، امام و فرهنگ مهدوی، امام و جهاد علمی، امام و فرهنگ ایثار و امام و ولایت پذیری، موضوعات مسابقه وبلاگ‌نویسی است.

آثار ارسالی باید تولیدی باشند و شرکت برای عموم آزاد است و هر نفر تنها می تواند براي هر موضوع حداكثر 2 لينك ارسال نمايد، همچنین اثر ارسالی ابتدا باید در وبلاگ شخص شرکت کننده منتشر شود و سپس برای ثبت نام در مسابقه در بخش ثبت مطلب كه در پايين درج شده است ارسال شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را  از 3 خرداد لغایت 20 خرداد ماه به اين دبیرخانه ارسال نمايند و از لینک‌های مخصوص هر بخش مقاله ، یادداشت و شعر، عکس و گرافیک،فیلم و کلیپ  برای ارسال اثر استفاده کنند.

زمان اعلام نتایج جشنواره وبلاگ‌نویسی «احیاگر قرن» 5تیرماه خواهد بود.

انتهای پیام/.

One comment

  • یه جوجه وبلاگ نویس

    دوستان حتماً از سایت احیاگر قرن بازدید کنند. مسئولین برگزار کننده برای جایزه 30 هزار تومان در نظر گرفتند. معادل سیصد هزار ریال و به عبارتی سه میلیون قران و باز هم به عبارتی 30 میلیون شاهی؟؟؟؟!!!!
    من موندم چطور می خوان این بودجه رو تهیه کنند می ترسم ورشکست شن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول