اختتامیه مسابقه «وبلاگ نویسی نماز» برگزار شد

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران: برگزیدگان مسابقه سراسری «وبلاگ نویسی نماز» در روز چهارشنبه (7 خردادماه 93) با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی؛ رئیس ستاد اقامه نماز کشور، معرفی و تجلیل شدند.

در این آیین، از 110 وبلاگ برتر و برگزیده این رقابت ملی تجلیل به عمل آمد و زهره موسوی از استان چهارمحال و بختیاری حائز مقام نخست، حسین رضایی از استان اصفهان  حائز مقام دوم، و رضا آقازاده كلیبر از استان آذربایجان شرقی حائز مقام سوم این دوره از مسابقات شدند.

دبیر کمیته علمی مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز در این آیین گفت: دبیرخانه سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی «نماز»، از دی ماه سال گذشته ( 1392 ) در شهرکرد؛ مرکز استان چهارمحال و بختیاری فعال شد.

حجت الاسلام رحمت اله اروجی افزود: بیش از پنج هزار و 350 وبلاگ به دبیرخانه این مسابقه ملی رسید که استان اصفهان با یکهزار و 326 وبلاگ، استان چهارمحال و بختیاری با 719 وبلاگ، استان زنجان با 264 وبلاگ و استان تهران با 254 وبلاگ، دارای بیشترین تعداد شرکت کنندگان در سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی « نماز » بودند.

وی گفت: در مرحله مقدماتی ارزیابی این رقابت ملی، چهار هزار و 557 وبلاگ انتخاب شد و میزان استقبال وبلاگ نویسان در این دور مسابقات، نسبت به دور دوم 47.3 درصد افزایش یافت.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز در آیین اختتامیه سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز، با تشریح جایگاه نماز در جامعه اسلامی و زندگی بشریت گفت: نماز به انسان، مقاومت و ایستادگی می بخشد.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام افزود: اقشار و گروه های مختلف مردم، رسانه ها، سیاسیون و دولتمردان باید برای تقویت و فرهنگ سازی نماز تلاش کنند.

وی گفت: فضای مجازی در جامعه امروز تأثیر زیادی بر شکل دهی فرهنگ جامعه ایفا می کند و فرهنگ سازی در زمینه نماز و فعالیت های قرآنی در این فضا می تواند در فرهنگسازی در زمینه قرآن خوانی و تدبر قرآنی موثر باشد.

امام جمعه شهرکرد گفت: با راه اندازی و فعال کردن وبلاگ ها و همچنین صفحه های اجتماعی در زمینه نماز در فضای مجازی، می توان جایگاه خاصی در این فضا به بحث نماز اختصاص داد.

حجت الاسلام محمد کریمی؛ مدیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری هم گفت: اسامی برگزیدگان سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز در سامانه ثبت نام این مسابقه ملی و یا دبیرخانه مسابقه به نشانی  قابل دریافت است.

آیین اختتامیه سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز، با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی؛ رئیس ستاد اقامه نماز کشور، و با معرفی و تجلیل از 110 وبلاگ برتر، در سالن غدیر شهرکرد برگزار شد.

رونمایی از تمبر یادبود سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز، از دیگر برنامه های اجرایی این آیین بود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول