مسابقه وبلاگ‌نویسی «مهدویت و سبک زندگی» ویژه لرستانی‌ها برگزار می‌شود

به گزارش«وبلاگ نیوز» به مناسبت میلاد با سعادت قائم آل محمد(ص) حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، کانون فرهنگ و رسانه های دیجیتال حضرت ولی عصر(عج) اقدام به برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی «مهدویت و سبک زندگی» در سطح استان لرستان می‌نماید.

الگوی حجاب در جامعه مهدوی، الگوی تغذیه در جامعه مهدوی، الگوی تفریح در جامعه مهدوی، الگوی ازدواج در جامعه مهدوی، الگوی فرزند آوری در جامعه مهدوی و الگوی تربیت فرزند در جامعه مهدوی موضوعات مسابقه هستند.

شرکت کنندگان می‌توانند در هریک از موضوعات ارائه شده به صورت اختصاصی یا در همه موضوعات به صورت کلی شرکت نمایند.

مسابقه ویژه استان لرستانی‌هاست و هیچ‌گونه محدودیتی از قبیل سن، تحصیلات و جنسیت ندارد، هر وبلاگ می‌بایست فقط یک مدیر یا نویسنده داشته باشد، قرار دادن لوگوی مسابقه در بخش مناسبی از وبلاگ الزامی است.

همچنین تاریخ شروع ساخت وبلاگ باید همزمان با شروع اعلام مسابقه باشد و وبلاگ‌‌ها نباید در مسابقات دیگر شرکت کرده باشند و نیز باید مشخصات درج‌شده متقاضی در فرم ثبت‌نام با مشخصات مدیر وبلاگ یکسان باشد.

تمامی شرکت کنندگان باید فرم ثبت‌نام را از دریافت و پس از پر کردن فرم،‌ آن را به آدرس ایمیل admin@asreyaran.ir ارسال و در صورت امکان به شماره پیامک ۵۰۰۰۲۰۱۰۰۰۲۴۵ اطلاع دهند.

نام نویسی در مسابقه از ابتدای ماه مبارک شعبان(9 خردادماه) آغاز شده و تا بیستم ماه مبارک رمضان (27تیرماه) ادامه خواهد داشت و همزمان با روز عید فطر(7مردادماه)، برگزیدگان اعلام خواهند شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول