«کاربرد رسانهها و شبکههای اجتماعی در کسب و کار»، 15مهرماه در تهران
به گزارش «وبلاگ نیوز»، شرکت لایفوب با همکاری معاونت ارتباطات و اطلاعرسانی دولت همایش «کاربرد رسانهها و شبکههای اجتماعی در کسب و کار» را 15 مهرماه سال جاری برگزار میکند.
این همایش که با هدف ، تبدیل تهدیدهای کسبوکار به فرصتها از طریق هوش کسبوکار برگزار میشود در پی ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی دانشگاهها و واحدهای صنعتی و نیز تبادل اطلاعات بین استادان، دانشجویان، پژوهشگران، مهندسان و صنعت گران این رشته است.
«آشنایی کلی با هوش کسبوکار»، «تاثیر شبکههای اجتماعی در بازاریابی» و «برقراری ارتباط پویا بین بخش علمی (دانشگاهها و پژوهشگران) و بخش خصوصی با استفاده از ظرفیتهای رسانهها و شبکههای اجتماعی» از دیگر اهداف این همایش است.
روابط عمومی نوین و رسانههای اجتماعی،تاثیر رسانههای اجتماعی در بازدهی سازمان، کارکرد رسانههای اجتماعی در علوم ارتباطات، تحلیل دادههای حجیم در رسانهها و شبکههای اجتماعی، تحلیل شبکههای اجتماعی و هوش کسب و کار، ابزارهای دادهکاوی در هوش کسب و کار، پردازش زبان طبیعی و متنکاوی و هوش کسب و کار اجتماعی از جمله محورهای این همایش است.
دبیرخانه همایش ضمن دعوت از اساتید، صاحبنظران، کارشناسان و علاقمندان به حوزه روابط عمومی، رسانهها و شبکههای اجتماعی، بازرگانی، بازاریابی و مدیریت و سایر حوزههای مرتبط برای شرکت در این همایش، اعلام کرده است: در همایش «کاربرد رسانهها و شبکههای اجتماعی در کسب و کار» از جمعی از اساتید شاخص ارتباطات و صاحبنظران و متخصصان ممتاز صنعتی جهت سخنرانیهای کلیدی دعوت خواهد شد.
در این همایش، مسابقاتی در زمینههای علمی و فناوری برنامه ریزی شده است. مقالات برتر، علاوه بر دریافت لوح تقدیر در ماهنامه تخصصی مدیریت رسانه و فصلنامه علمی-ترویجی رسانه منتشر خواهندشد.
بنابر این گزارش، مهلت ارسال چکیده مقالات این همایش 15مردادماه سال جاری است؛ علاقمندان جهت اطلاع از شیوهنامه ارسال مقالات و سایر اطلاعات میتوانند به وبسایت همایش مراجعه کنند.
انتهای پیام/.