در فیس‌بوک نیم‌میلیارد طرفدار فوتبال وجود دارد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از سیتنا، ماشابل گزارش داد: فیس بوک در آستانه برگزاری بازی های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ در برزیل، به قصد جذب آگهی دهندگان در این رشته، بخشی از آمارهای ویژه خود را افشا کرده است. رقمی معادل ۵۰۰ میلیون طرفدار فوتبال در فیس بوک، خبر ویژه ای است که این شبکه اجتماعی افشا کرده و می گوید ایالات متحده آمریکا با ۴۸.۹ میلیون طرف دار فوتبال، رتبه دوم فوتبالی های فیس بوک را کسب نموده است.

رتبه اول هم که هیچ تعجبی ندارد اگر مختص برزیل باشد. این کشور با ۵۳.۸ میلیون کاربر دوست دار فوتبال، صدرنشین است. البته فیس بوک هر کاربری را که صفحه رسمی یک تیم یا بازیکن فوتبال را لایک کند، فوتبال دوست می شمارد.

باقی آمارها نشان می دهند که ۶۰ درصد این فوتبال دوست ها جوان بوده و زیر ۳۴ سال سن دارند. در میان آن ها، ۵۱ درصد زن و ۴۹ درصد مرد هستند و ۶۲ درصد فوتبالی ها تمام روزهای هفته گذشته در فیس بوک حضور داشتند.

فوتبال دوستان ۱.۷ برابر دیگران بیشتر عکس به اشتراک می گذارند و ۱.۹ برابر بیشتر پیام خصوصی می فرستند. آنان همچنین ۱.۷ برابر بیش از یک کاربر عادی فیس بوکی ویدئو شر می کنند و به همین میزان نیز کامنت بیشتری می نویسند.

طی ماه گذشته میلادی ۱۶.۸ میلیون کاربر فوتبالی فیس بوک در زمینه این رشته ورزشی فعالیت مجازی داشته و ۸۹ درصد از آنان از طریق موبایل های خود با این شبکه اجتماعی در ارتباط بوده اند.

فیس بوک خود را در رقابت با آگهی گیرنده های تلویزیونی می بیند. با این حال یکی از نماینده های فیس بوک حاضر نشد از معیارهای دقیق این مقایسه سخن بگوید.

فیس بوک همچنین با توییتر بر سر این مساله در حال رقابت است. توییتر ثابت کرده که در بحث های مربوط به روی دادهای زنده، یکی از اولین شبکه ها در رابطه با جذب کاربران است. فیس بوک سعی دارد با ارائه هشتگ ها و لیست موضوعات برتر روز (ترند)، بخشی از ترفندهای توییتر را در جهت افزایش مخاطب به کار گیرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول