مخالفت وزارت علوم با برگزاری اختتامیه «تلخ و شیرین»

به گزارش خبرنگار«وبلاگ نیوز» جشنواره ملی تلخ و شیرین، هرساله از سوی وزارت علوم و تحقیقات، در 12 بخش وبلاگ‌نویسی ویژه دانشجویان برگزار می‌شود.

این جشنواره طی سه دوره گذشته برگزار شده و انتظار می رفت امسال نیز بعد از اعلام فراخوان، تا تاریخ 25 اسفند ماه سال 92 جمع آوری آثار صورت گیرد و نهایتا در اردیبهشت سال جاری(1393) نتایج اعلام گردد.

در پی دیر اعلام شدن نتایج، خبرنگار وبلاگ نیوز به پیگیری نتایج آن از دبیرخانه مربوطه پرداخت؛ که طی تماس تلفنی خبرنگار ما با دبیرخانه جشنواره، مشخص شد وزارت علوم،تحقیقات و فناوری از برگزاری اختتامیه این جشنواره خودداری کرده است.

این مقام مسئول در دبیرخانه جشنواره که نخواست نامش فاش شود، در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا آثاری هم در این جشنواره جمع آوری شده است گفت:تعدادی از آثار در مورد جشنواره، به دست دبیرخانه رسیده است.

وی از بیان دلیل عدم برگزاری اختتامیه خودداری نمود و اعلام کرد که علت عدم برگزاری این جشنواره متعاقبا به خوانندگان و شرکت کنندگان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/.

One comment

  • منتقد به جشنواره های معلق

    سلام
    متاسفانه وصد متاسفانه وقتی دولتی جبجا میشه همه این موارد هم جابجا میشه این اولیش نیست شما اگر روند جشنواره رسانه وسلامت رو هم پیگیری کنید به این نتیجه می رسید که این جشنواره نیز معلق موند وبقولی با وجود شرکت کنندگان وارسال آثار آن برگزار نشد این نوع جشنواره ها واین نوع عملکردها نوعی ضعف برای خود برگزار کننده ونوعی توهین به آثار وشرکت کنندگان هستش واز اونجائیکه کسی متولی نیست که کدوم جشنواره چی شده وبه کجا ختم گردید این وسط حق دوستان شرکت کننده تضییع میشه امیدواریم یه سازمانی ویا ارگانی متولی همچین مسائلی بشه
    این وسط حق وبلاگ نویسان بسیار نادیده گرفته میشه شما دقت کنین برای یه پوستر یا عکس چه جوایزی می دن فرضا نفر اول 3 میلیون تومان امام همین نفر اول وبلاگ فوف فوقش یک میلیون میگیره حالا این سطح بالاش بود بعضا مشاهده شده برای نفر اول وبلاگ نویسی 50 یا سی یا حتی کمتر هم میدن اینها نوعی ضعف برگزار کننده گان ونوعی بی اطلاعی از زحماتی است که دوستان وبلاگ نویس متحمل میشن
    به امید موفقیت
    یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول