اولین دوره مسابقه وبلاگ‌نویسی قرآنی «ابرار»

به گزارش خبرنگار«وبلاگ نیوز» دهمین دوره مسابقه قرآنی«ابرار» به همراه اولین دوره مسابقه وبلاگ‌نویسی، با محوریت سوره کهف در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

مدیر خانه قرآن منطقه 7، با بیان این خبر گفت: به دلیل وجود تعطیلات در این ایام، فرصت اعلام آمادگی جهت شرکت در مسابقه تا 19 خرداد و به صورت تلفنی خواهد بود تا علاقمندان فرصت ایجاد وبلاگ و به روز رسانی وبلاگ‌ها را تا پایان ماه شعبان(7تیر)  داشته باشند.

وی در خصوص شرایط مسابقه نیز گفت: تمامی افراد بالای 18سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و هرچند که مسابقه از سوی سازمان فرهنگی هنری شهر تهران بزرگ برگزار می‌شود اما به جهت برگزاری آن در فضای مجازی، محدویتی در خصوص شرکت عزیزان در خارج از شهر تهران نداریم.

شیوا مقدم در خصوص شرایط وبلاگ‌ها نیز گفت: وبلاگ‌ها باید حتما تازه تاسیس باشند و وبلاگ‌نویسان می‌توانند در تمام قالب‌های رایج وبلاگی از قبیل یادداشت، پوستر، مقاله و کلیپ اقدام به انتشار پست وبلاگی کنند اما باید لوگوی دهمین مسابقه قرآنی «ابرار» را در وبلاگ خود نصب کنند.

مدیر خانه قرآن در خصوص تعداد پست‌های موجود در وبلاگ‌ها نیز گفت: محدودیتی در تعداد پست‌ها وجود ندارد و شرکت کنندگان می‌توانند هر تعداد پستی که تمایل دارند را در وبلاگ منتشر کنند.

شیوا مقدم در خصوص اعلام آمادگی در مسابقه نیز گفت: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام با شماره تلفن‌های 88424422 یا 88413511 تماس بگیرند، در این صورت نام آنان در لیست خانه قرآن قرار خواهد گرفت و از طریق پیامک نتایج این مسابقه به آنان اعلام شده و نیز در اطلاع رسانی در مسابقات بعدی نیز از این طریق، انجام خواهد گرفت.

وی در خصوص زمان اختتامیه نیز گفت: زمان دقیق برگزاری اختتامیه از طریق پیامک به شرکت کنندگان اعلام خواهد شد، همچنین خبر آن در وبلاگ کانون مربیان قرآن، درج خواهد شد.

مدیر خانه قرآن منطقه 7 در مورد برگزیدگان مسابقه نیز گفت: به 3 برگزیده این بخش جوایزی در روز اختتامیه مسابقه قرآنی«ابرار» اهدا می‌شود، اما پیش از زمان اختتامیه با عزیزان برگزیده تماس گرفته خواهد شد.

گفتنی است که دهمین دوره از سلسله مسابقات فصلی ابرار در جهت انس آحاد مردم جامعه با آموزه‌های اصیل مفاهیم قرآنی در چهار رشته ترتیل، مفاهیم، حفظ و قرائت قرآن کریم و در بخش خوشنویسی و رشته وبلاگ نویسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول