هتک حرمت زن جوان در فضای مجازی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از نسیم، مصطفی طلوعی امروز با اشاره به اعلام شکایت خانمی در مورد ایجاد صفحه در یک شبکه اجتماعی در اینترنت اظهار داشت: این صفحه با انتشار اکاذیب موجب هتک حرمت من شده است.

وی با بیان اینکه شکایت این خانم در مورد هتک حرمت در شبکه مجازی به صورت ویِژه در دستور کار پلیس برای پیگیری قرار گرفته است، اضافه کرد: با کار کارشناسی انجام شده، فرد مظنون به ارتکاب این عمل شناسایی و دستگیر شده است.

سرپرست پلیس فتای استان زنجان با بیان اینکه متهم دستگیر شده از همکلاسی های دوران دانشگاه شاکی بوده است، ادامه داد: متهم بعد از دستگیری دلیل ایجاد صفحه به نام خانم مورد نظر را انتقام جویی به دلیل پاسخ منفی برای ازدواج در دوران تحصیل اعلام کرده است.

این مسئول از تحویل متهم به مراجع قانونی برای سیر مراحل قانونی در مورد جرم ارتکابی انتشار اکاذیب در فضای مجازی خبر داد و افزود: انتشار اکاذیب در شبکه های مجازی علیه اشخاص حقیقی و حقوقی جرم محسوب می شود.

طلوعی بر برخورد شدید با مرتکبان جرم در فضای مجازی تاکید و به شهروندان توصیه کرد: با توجه به قابلیت های فضای مجازی و انتشار سریع اطلاعات در این فضا، کاربران برای حفظ حریم خصوصی خود هرگز اطلاعات، عکس و فیلم های شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول