آقای وزیر! لطفاً با مدیر فیس بوک تماس بگیرید

به گزارش «وبلاگ نیوز»، سایت خبری بلاغ، با انتشار نامه‌ای از طرف «سحر احمدی»، ایجاد کننده کمپین «آزادی های همیشگی» خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست که علی جنتی برای بازگشت این صفحه در فیس‌‎بوک وساطت کند.

نویسنده در بخشی از نامه نوشته است: کمپین آزادی های همیشگی ساعت یک بعدازظهر روز شنبه 17 خرداد شروع بکار کرد، اما متأسفانه بیشتر از بیست ساعت از شروع فعالیت این صفحه نگذشته بود که ساعت 9 صبح روز یکشنبه 18 خرداد، با پیغام فیس بوک مبنی بر حذف این صفحه مواجه شدم، متعجب شدم از اینکه صفحه ای که تنها شعارش، ترویج حجاب زنان ایرانی است، چرا باید امکان فعالیت در این شبکه را نداشته باشد؟

ایجاد کننده کمپین «آزادی‌های همیشگی» که در پاسخ به کمپین «آزادی‌های یواشکی» راه‌اندازی شده بود در ادامه می‌نویسد: اما آنچه مرا به نوشتن این نامه تشویق کرد، این بود که شنیدم جنابعالی چندین و چند بار از اینکه عضو این شبکه هستید، سخن گفتید و خواستار رفع فیلتر این شبکه شدید. از آنجائی که من به شدت تمایل دارم کار فرهنگی خود را در زمینه عفاف و حجاب ادامه دهم، از محضرتان تقاضا دارم، در جایگاه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور، مکاتبه یا تماسی با مارک زاکربرگ مدیر این شبکه اجتماعی برقرار کنید و بین من و این شبکه اجتماعی واسطه شوید، شاید بتوانم به فعالیت خود در فیس بوک ادامه دهم.

نویسنده به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته است که «هر چه باشد، به دلیل دفاع های جانانه ای که از فیس بوک کرده اید، برای تان ارزش و احترام خاصی قائل هستند.»

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول