در خراسان جنوبی۵۵۰ وبلاگ‌نویس سامان‌دهی شدند

به گزارش‌ «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از مهر، سعید کسرایی نیا در نشست تخصصی سازمان های مردم نهاد استان اظهار داشت: مرکز توسعه وبلاگ نویسی تنها و تخصصی ترین مؤسسه در حوزه مجازی در استان است.

وی از سامان دهی 550 وبلاگ نویس در این مرکز خبر داد و افزود: بیش از 100 نفر نیز در شبکه های اجتماعی فعال هستند.

مسئول مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی با اشاره به عضویت 50 درصد از جوانان کشور در فیس بوک، تصریح کرد: متاسفانه ما در این زمینه کار زیادی نکرده ایم.

کسرایی نیا از همه سازمان های مردم نهاد استان خواست تا فعالیت های خود را یک کاسه و هماهنگی کنند و اگر در حوزه ای نیاز به ایجاد یک سمن است آن را ایجاد کنند تا از موازی کاری نیز جلوگیری شود.

وی با انتقاد از برخورد جدی و سخت نهادهای نظارتی با سمن ها، عنوان کرد: یکی از دلایلی که تعداد سمن ها در استان کاهش پیدا کرده موانع اداری موجود در دستگاه های اجرایی است که سبب شده بسیاری از تشکیل این سازمان ها خودداری کنند.

مسئول مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی اضافه کرد:با توجه به این که خراسان جنوبی دارای پتانسل های زیادی است لازم است تا حمایت بیشتری از سمن ها صورت گیرد تا تعداد این سازمان ها در استان افزایش پیدا کند.

به گفته کسرایی نیا، امر به معروف و نهی منکر یک امر واجب است که بر زمین مانده و نیاز است که سازمان های مردم نهاد در این زمینه ورود پیدا کنند.

وی از همه مسئولان مربوطه خواست تا فعالیت های سمن ها را درگیر با سیاست ها و دولت ها نکنند چراکه سمن ها برای خدمت کردن به مردم هستند و باید همه در آن ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول