برترین‌های جشنواره استانی «تا ظهور» معرفی شدند

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از هیات رزمندگان اسلام شهرستان شفت، دبیر نخستین جشنواره «تا ظهور» در استان گیلان، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد آخرین منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) از اتمام بررسی و برگزیده شدن برترین آثار جشنواره در موضوع های چندرسانه ای، انیمیشن و گرافیک، وبلاگ نویسی و متون ادبی مرتبط به فرهنگ انتظار و مهدویت خبر داد.

حمیدرضا دنیادیده با تقدیر از همه کسانی که در نخستین جشنواره «تا ظهور» استان گیلان شرکت کرده اند، اعلام کرد: در اولین جشنواره «تا ظهور» که توسط هیأت رزمندگان اسلام شهرستان عالم پرور شفت برگزار شد، بیش از ۳۵۰ اثر از داخل و خارج استان به دبیرخانه ارسال شد که بیشترین این آثار مربوط به بخش دلنوشته های مهدویت در موضوع متون ادبی بوده است.

دبیر جشنواره، آثار برگزیده در موضوع وبلاگ‌نویسی را نیز معرفی کرد و گفت: از مجموع ۷۳ وبلاگ نویسی که درجشنواره شرکت نموده بودند، نفر اول وبلاگ نویسی، سرکار خانم مریم مهرافروز از شهرستان املش با کسب ۹۰ امتیاز؛ نفر دوم وبلاگ نویسی؛ حناب آقای حسن دلخوش از شهرستان شفت با کسب ۸۰ امتیاز و جناب آقای محمدجواد کرامتی از شهرستان رشت با کسب ۷۵ امتیاز مقام سوم این جشنواره را به خود اختصاص داد.

دنیادیده همچنین در خصوص بررسی و انتخاب آثار به توضیحاتی در این مورد پرداخت و گفت: پس از اینکه تا ساعت بیست و چهار شب سه شنبه(۲۰خرادماه) زمان فراخوان و پذیرش آثار به پایان رسید، فرایند بررسی و داوری آثار شروع شد و سه داور از شهرستان های املش، رشت و تالش که در همه ی حوزه ها خبره بودند و شناخت کافی داشتند به صورت هیئتی به آثار نمره دادند و از این بین آثار برگزیده را به دبیرخانه معرفی کردند.

دبیر این جشنواره در پایان ضمن تقدیر از همه ی افراد که در برگزاری این جشنواره ای در سطح استان با دبیر خانه همیاری نموده اند، اعلام کرد: اختتامیه جشنواره جمعه همزمان با جشن میلاد امام زمان(عج) در مسجد جامع ولی عصر(عج) شهر شفت ساعت ۱۱ و نیم قبل از ظهر با حضور همه شرکت کنندگان در جشنواره برگزار می شود و ضمن تجلیل ویژه از افراد صاحب برترین آثار، از همه ی شرکت کنندگان به رسم یادبود هدایایی از سوی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان شفت اهدا خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: به منظور ارج نهادن به زحمات دیگر شرکت کنندگان از سایر استان‌ها، هدایایی به رسم یادبود به آدرس محل سکونت آنان فرستاده خواهد شد.

انتهای پیام/.

۲ comments

  • با سلام…سید مصطفی صادقی هستم مدیر وبلاگ جنگ و زن…اسامی وبلاگهای برگزیده رو قرار بدین تا ما با این وبلاگها آشنا بشیم…در ضمن شما وقتی مسابقه ای ترتیب میدین مشخص کنین واسه کجاست واسه شفت هست یا تمام ایران میتونن شرکت کنن…حالا که از همه جا شرکت کردن دلیلی نداره این وبلاگها کنار گذاشته بشن…اصلا چرا موقع ثبت نام این موضوع اطلاع رسانی نشد؟باهام تماس گرفتین که واسه شفت هستم یا نه و اگه میگفتم آره وبلاگم انتخاب میشد ولی گفتم نه و وبلاگم انتخاب نشد.این جای سوال داره…داوریتون بسیار بسیار بد و مسئولان برگزاری این مسابقه هم بیشتر به فکر منافع خودشون بودن تا کارهای فرهنگی.

    • یه وبلاگ نویس ساده قمی

      دوست عزیز
      تو کشور ما ایران هیچ نهاد فرهنگی و مسئولین محترمش به فکر منافع خودشون نیستند و همگی 100 درصد فی سبیل الله و فقط و فقط بخاطر اعتلای فرهنگ مملکت کار می کنند. این انگ ها اصلا ً به مسئولین فرهنگی ما نمی چسبه. برید مریخ شاید اونجا یه مسئول فرهنگی رو پیدا کنید که بخاطر منافع شخصی کار می کنه اونم شاید…………..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول