فیلترینگ واتس‌اپ متوقف شد؟+تکذیبیه

به گزارش «وبلاگ نیوز»، یک مقام مسئول در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت فیلتر «واتس‌اپ»، گفت: با توجه به نگرانی رئیس جمهور و مسائلی که پیش از این مطرح شده بود، در آخرین جلسه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه که با حضور وزرا برگزار شد، درباره «واتس‌اپ» تصمیماتی اتخاذ شد.

وی ادامه داد: بر این اساس، یک بار دیگر رای گیری صورت گرفت و اعضا به این نتیجه رسیدند که فیلترینگ «واتس‌اپ» متوقف شود و این شبکه اجتماعی مبتنی بر موبایل از حالت مسدودیت خارج شد.

این مقام مسئول همچنین درباره تازه ترین تصمیمات کارگروه در خصوص وضعیت فیلترینگ شبکه اجتماعی اینستاگرم، اظهار داشت: فیلتر این شبکه اجتماعی نیز فعلا متوقف شده و در کل فعلا قراری بر مسدودیت هیچ یک از شبکه های اجتماعی مبنی بر موبایل نداریم.

تکمیلی: دکتر عبدالصمد خرم آبادی، دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ نیوز، خبر خبرگزاری مهر مبنی بر توقف فیلترینگ نرم افزار کاربردی واتس اپ و اینستاگرم را تکذیب کرد و گفت: کارگروه درباره فیلتر یا عدم فیلتر نرم افزار اینستاگرم هیچ تصمیمی نگرفته و خبر مذکور صحت ندارد.

معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی افزود: دستورهای قضایی صادره درباره فیلتر نرم افزارهای کاربردی واتس اپ و اینستاگرم به قوت خود باقی بوده و لازم الاجراست.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول