رفتار دوگانه فیس بوک با کاربران فلسطینی و صهیونیست

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از مشرق، حساب کاربری فلسطینی هایی که هرگونه مطلبی علیه جنایات صهیونیست هامنتشر کنند و خواستار مقابله با اشغالگران شوند، توسط مدیران فیس بوک مسدود می شود اما هم زمان صهیونیست ها به راحتی در فیس بوک به انتشار مطالب تحریک آمیز وتروریستی علیه فلسطینی ها مشغولند.

در ماه های گذشته حساب کاربری بسیاری از فلسطینی ها در فیسبوک، مسدود شده است. علت مسدود شدن این صفحات، محتوای خشونت آمیز و ضد صهیونیستی آنها اعلام شده است.

اما مسئولان فیس بوک در یک رفتار کاملا دوگانه و تبعیض آمیز،خشن ترین و محرک ترین صفحات صهیونیست ها و حامیان کشتار فلسطینی ها را باز گذاشته اند.

حتی صفحاتی که در آنها مطالبی حاوی ضرورت قتل عام فلسطینی ها نیز منتشر می شود، کاملا باز است و از برخورد مدیران فیس بوک خبری نیست.

به عنوان مثال، اخیرا یکی از کاربران صهیونیست، صفحه ای درفیس بوک راه اندازی کرده که نام و موضوع آن ضرورت کشتن هر فلسطینی در هر ساعت است. تاکنون 16 هزار صهیونیست نیز از این صفحه حمایت کرده اند.

در این صفحه از صهیونیست ها خواسته شده تا زمان پیدا شدن سه شهرک نشین صهیونیست که اخیرا مفقود شده اند، هر ساعت یک فلسطینی را بکشند.

سه صهیونیست مذکور از پنجشنبه گذشته در حوالی کراخنه باختری مفقود شده اند و صهیونیست ها مدعی هستند که مبارزان فلسطینی آنها را به دام انداخته اند. اما حماس، ادعای صهیونیست ها را رد کرده است. با این حال، صهیونیست هابه همین بهانه ده ها تن از مقامات حماس را بازداشت کرده اند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول