Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ztjalali domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/majazist96/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
ظرفیت های فضای مجازی برای تبلیغات دینی بررسی شد – مجازیست

ظرفیت های فضای مجازی برای تبلیغات دینی بررسی شد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایکنا، در نشست «بررسی ظرفیت های فضای مجازی» که با هدف بررسی چالش ها و نحوه استفاده بهینه از فضای مجازی برای تبلیغات دین و اسلام  برگزار شد علی اسماعیلی، مدیرکل امور فرهنگی، رسانه و فناوری های نو سازمان تبلیغات اسلامی ، علیرضا محمدی، مدیرکل برنامه ریزی فناوری اطلاعات و تحول اداری و جمعی از کارشناسان فضای مجازی و مبلغین حضور داشته و مسائل و مشکلات این حوزه را بررسی و راهکارهای حل این معضلات را مورد تحلیل قرار دادند.

در این نشست مواردی هم چون تبیین ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه رسانه و فضای مجازی، تعریف عملیاتی از مفاهیم حوزه فضای مجازی در ارتباط با برنامه های سازمان و نهادهای مرتبط دینی و فرهنگی، تهیه و تدوین سند رسانه و فضای مجازی سازمان ها و نهادهای تبلیغی و احصای اهداف عملیاتی فرایندها و زیرساخت های لازم برای حوزه فضای مجازی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

بنا بر این گزارش در این نشست، پرداختن به امور تبلیغی دین از سوی کارشناسان و مبلغین در فضای مجازی تاکید و بر ضرورت رسیدگی به مشکلات این حوزه با کمک همه نهادها و دستگاه های مربوطه اشاره شد.

این نشست عصر روز گذشته در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار و کارشناسان بر برگزاری دوره ای این نشست تاکید کردند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

جایزه همراه اول