ظرفیت های فضای مجازی برای تبلیغات دینی بررسی شد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایکنا، در نشست «بررسی ظرفیت های فضای مجازی» که با هدف بررسی چالش ها و نحوه استفاده بهینه از فضای مجازی برای تبلیغات دین و اسلام  برگزار شد علی اسماعیلی، مدیرکل امور فرهنگی، رسانه و فناوری های نو سازمان تبلیغات اسلامی ، علیرضا محمدی، مدیرکل برنامه ریزی فناوری اطلاعات و تحول اداری و جمعی از کارشناسان فضای مجازی و مبلغین حضور داشته و مسائل و مشکلات این حوزه را بررسی و راهکارهای حل این معضلات را مورد تحلیل قرار دادند.

در این نشست مواردی هم چون تبیین ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه رسانه و فضای مجازی، تعریف عملیاتی از مفاهیم حوزه فضای مجازی در ارتباط با برنامه های سازمان و نهادهای مرتبط دینی و فرهنگی، تهیه و تدوین سند رسانه و فضای مجازی سازمان ها و نهادهای تبلیغی و احصای اهداف عملیاتی فرایندها و زیرساخت های لازم برای حوزه فضای مجازی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

بنا بر این گزارش در این نشست، پرداختن به امور تبلیغی دین از سوی کارشناسان و مبلغین در فضای مجازی تاکید و بر ضرورت رسیدگی به مشکلات این حوزه با کمک همه نهادها و دستگاه های مربوطه اشاره شد.

این نشست عصر روز گذشته در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار و کارشناسان بر برگزاری دوره ای این نشست تاکید کردند.

انتهای پیام/.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.