حضور «دژاگه» در بین 10 ستاره شبکه‌های اجتماعی

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ایرنا، بدون شک یکی از موضوعات مورد بحث در شبکه های اجتماعی، ستارگان دنیای فوتبال هستند که به دلیل جذابیتی که برای کاربران دارند، همیشه بخش اعظمی از محتواهای انتشار یافته در شبکه های اجتماعی را به خود اختصاص دادند.

اما بیشترین بحث در این شبکه های اجتماعی در مورد کدام یک از ستارگان دنیای فوتبال صورت گرفته است؟

در زیر محتوای انتشار یافته در شبکه های اجتماعی در مورد تعدادی از ستارگان دنیای فوتبال بررسی شده است:

1. لیونل مسی

فوق ستاره تیم ملی آرژانتین بدون شک یکی از بحث برانگیزترین ستاره ها در شبکه های اجتماعی بوده است. تعداد محتوای انتشار یافته در مورد این بازیکن در شبکه اجتماعی توییتر در طول یک هفته برگزاری دور نخست رقابت های گروهی به 34 هزار توییت رسیده است.

البته حضور مسی به همراه تیم ملی آرژانتین در گروه ایران در این نتیجه بی تاثیر نبوده است.

2. نیمار

درخشش نیمار در دیدار افتتحایه برابر کرواسی و به ثمر رساندن 2 گل برای برزیل باعث شد تا این ستاره جوان تیم ملی برزیل با مجموع 22 هزار و 600 توییت در رتبه دوم این فهرست قرار گیرد.

نقطه اوج تعداد محتوای انتشار یافته در مورد نیمار به روز بعد از بازی برزیل و کرواسی و تعریف و تمجید ها از عملکرد خوب این بازیکن باز می گردد.

3. ایکر کاسیاس

بدون شک بازی مقابل هلند یکی از بدترین خاطرات کاسیاس از دوران حرفه ای بازی اش در تیم ملی اسپانیا را رقم زد. هر چند در این بازی کاسیاس چند توپ خوب را دفع کرد اما اشتباه فاحش او در به ثمر رسیدن گل چهارم هلند تا مدت ها در خاطر فوتبال دوستان خواهد ماند. این عوامل باعث شد تا کاسیاس با 20 هزار 900 توییت یکی از موضوعات بحث برانگیز هفته باشد.

نقطه اوج تعداد محتوای انتشار یافته در مورد کاسیاس روز 24 خرداد ماه یعنی روز بعد از بازی اسپانیا و هلند است.

4. آندرا پیرلو

یکی دیگر از ستارگان بحث برانگیز هفته کاپیتان خوش نقش آتزوری یعنی پیرلو بود. بازی خوب او مقابل انگلیس که منجر به پیروزی ایتالیا در این بازی شد عاملی شد تا مجموع محتوای انتشار یافته در مورد این بازیکن در طول این هفته به 17 هزار توییت در شبکه اجتماعی توییت برسد.

اوج بحث ها در مورد این بازیکن به روز بعد از بازی ایتالیا و انگلیس باز می گردد.

5. کریستیانو رونالدو

مرد سال فوتبال جهان با مجموع 16 هزار و 200 توییت در طول هفته گذشته در این فهرست در رتبه پنجم قرار دارد.

شاید شانس کم پرتغال در جام جهانی و همچنین مصدومیت رونالدو که حضور او را در این تورنمنت در هاله ای از ابهام قرار داد، عواملی بودند که باعث شدند این فوق ستاره در هفته اول جام جهانی چندان مورد بحث واقع نشود.

6. جان لوئیجی بوفون

سنگربان محبوب تیم ملی ایتالیا با 15 هزار و 100 توییت در طول هفته گذشته دیگر ستاره حاضر در این فهرست است. مصدومیت او و از دست دادن بازی نخست مقابل انگلیس از جمله عوامل بحث های شکل گرفته در مورد این بازیکن در هفته گذشته است.

7. اشکان دژاگه

یکی از نکات جالب این فهرست، حضور اشکان دژاگه از ایران در بین 10 ستاره بحث برانگیز هفته است.

ستاره تیم ملی ایران تاثیر زیادی بر محتواهای انتشار یافته در شبکه های اجتماعی در هفته گذشته داشته است، چرا که 13 هزار توییت در مورد این بازیکن در هفته گذشته انتشار یافته که از بسیاری ستارگان دنیای فوتبال بیشتر است.

8. وین رونی

دیگر ستاره حاضر در فهرست بازیکنان بحث برانگیر، ستاره تیم منچستریونایتد و انگلستان است که با 10 هزار محتوایی که در مورد وی منتشر شده سهم زیادی در کری خوانی های شکل گرفته در شبکه های اجتماعی داشته است.

9. آرین روبن

باتوجه به آنکه این ستاره تیم ملی هلند در دیدار برابر اسپانیا درخشش عجیبی داشت اما در این فهرست در رتبه نهم قرار دارد.

8 هزار و 100محتوای منتشر شده در شبکه های اجتماعی در هفته نخست دور گروهی جام جهانی انتشار یافت که عمدتا به تمجید از بازی فوق العاده او مقابل اسپانیا و 2 گل زیبای این بازیکن به ایکر کاسیاس پرداختند.

فراوانی محتواها در مورد روبن در روز بازی تیم های هلند و اسپانیا در کمترین حالت خود است و به یک باره روز بعد از بازی اوج می گیرد و پس از آن دوباره نزول می کند.

10. استیون جرارد

کاپیتان تیم ملی انگلستان، جام بیستم را با شکست آغاز کرد و حالا صعود سه شیرها از مرحله گروهی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

در هفته گذشته طرفداران این بازیکن در شبکه های اجتماعی به گفت و گو پرداخته اند و 77 مطلب با محتوای جرارد در این شبکه ها انتشار یافت.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول