توییت‌هایی که بر سر آرژانتین «خراب» شد

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از داده‌بازی، تیم ملی کشورمان شنبه شب به میدان مسابقه رفت و در مقابل تیمی قرار گرفت که حتی اعضای نشسته بر نیمکت ذخیره آن نیز از ستارگان جهان بودند.

از روز قبل از بازی ایران و آرژانتین کاربران شبکه‌های اجتماعی تنها و تنها به یک بازیِ زیبا دل‌خوش کرده بودند و توقعی برای برنده شدن در این رویداد نداشتند اما آرزوی آن را در سر می‌پروراندند و حتی تصمیم برآن داشتند که اگر یوز‌های ایران برنده از میدان درآمدن در میادین اصلی شهرهای خود بر طبل شادانه بکوبند.

بازی تیم‌های ملی ایران و آرژانتین در دور مقدماتی جام‌حهانی 2014 با گل دقیقه 91 مسی؛ یک بر صفر به نتیجه آرژانتین به پایان رسید اما این یک شکست نبود و تمامی ایرانیان از بازی زیبای بازیکنان تیم ملی ایران در مقابل آرژانتین پرستاره به هیجان آمده بودند و اصلا شکست برایشان معنی نداشت و خوشحال بودند که بازی زیبای را دیده‌اند.

بنابر گزارش توییتر فارسی 5 میلیون و چهارصد هزار توییت با هشتگ‌های #IRN و #ARG در زمان بازی این دو تیم در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است.

سهم محتوای منتشر شده توسط کاربران فارسی زبان توییتر یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار توییت درباره بازی تیم‌های ملی ایران و آرژانتین بوده است. نموراد فراوانی محتوای منتشر شده در زمانی بازی این دو تیم را در زیر مشاهده می‌کنید.

نمودار بازی

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید.

اما تولید محتوای کاربران فارسی زبان رسانه‌های اجتماعی تنها در زمانی انجام بازی نبوده‌است و از چندین روز قبل کاربران درباره این بازی به صحبت پرداخته‌اند و تا الان که نزدیک به 18 ساعت از زمان برگزاری بازی گذشته است نیز در این‌باره صحبت می‌کنند. در زیر نموداری فراوانی محتوای منتشر شده درباره بازی دو تیم ایران و آرژانتین را در بازه زمانی 2 هفته قبل از این بازی مشاهده می‌کنید.

کلیدواژه ها

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید

انتهای پیام/.

 

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول