هر شهروند یک وبلاگ‌نویس قرآنی شود

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از مهر، مرتضی طلایی، دربازدید از بخش رسانه های دیجیتال بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به اهمیت رسانه‌های دیجیتال در عصر ارتباطات گفت: در این عصر رسانه‌های شنیداری، دیداری و نوشتاری جای خود را دارند، اما با توجه به رشد فزاینده رسانه‌های دیجیتال نباید اجازه دهیم که فضای مجازی در اختیار عناصر ضد فرهنگ، ضد قرآن و ضد ارزش‌ها قرار بگیرند.

وی با توجه به برگزاری نخستین جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی با عنوان «هر شهروند، یک وبلاگ قرآنی» در بخش رسانه‌های دیجیتال، گفت: اگر هر کاربر ایرانی یک وبلاگ قرآنی داشته باشد، قطعا فضای مجازی تحت تأثیر این فضا قرار خواهد گرفت.

نایب رئیس شورای شهر تهران، تصریح کرد: با فرهنگ سازی و آموزش درست جوانان و ترغیب آنها جهت ساخت و مدیریت وبلاگ قرآنی، شاهد نتایج مثبت و ارزنده ای در ترویج قرآن خوانی و توجه به متون الهی خواهیم بود.

وی بیان کرد: با مدیریت فضای مجازی می توانیم حداکثر استفاده از رسانه های دیجیتال را در راستای معرفی فرهنگ قرآنی به جامعه داشته باشیم.

طلایی اظهار داشت: بخش رسانه‌های دیجیتال در نمایشگاه قرآن کریم نباید صرفا به بخش های فروشگاهی و نمایشگاهی ختم شود بلکه باید در راستای عملی کردن و کاربردی کردن فرهنگ قرآنی گام های بیشتری بردارد چرا که اثر گذاری این رسانه بر همگان ثابت شده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول