نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی «هیات و هیات داری» برگزار می‌شود

به گزارش «وبلاگ نیوز» هیات رزمندگان اسلام، به مناسبت ماه مبارک رمضان، مسابقه وبلاگ نویسی«هیات و هیات داری» را مخصوص افراد زیر 35 سال برگزار می‌کند.

هیات و قرآن، نظم در هیات، هیات و سیاست، هیات و رزمندگان، هیات، نقش و اهمیت آن و مداحی، شعر و سبک، موضوعات این مسابقه هستند.

 هر فرد مجاز به ارائه یک وبلاگ است، همچنین موقع ثبت نام افراد باید مشخصات حقیقی خود را ثبت کنند.

درج بنر اطلاع رسانی و لینک سایت جشنواره در وبلاگ شرکت کننده در طول برگزاری جشنواره الزامی است و مطالب وبلاگ ها حتما باید مطابق با موضوعات جشنواره باشند، تمامی منابع و پی نوشت ها باید در هر پست وبلاگ درج گردد.

کلیه وبلاگ هایی که قبل از شروع جشنواره فعال بودند نیز با رعایت شرایط جشنواره امکان حضور در آن را دارند و به وبلاگ هایی که با سابقه فعالیت حداقل شش ماه، امتیاز ویژه ای تعلق می گیرد.

ارسال حداقل سه یادداشت در زمینه موضوع مسابقه در زمان برگزاری مسابقه ضرورری است و این مطالب لازم است در زمان داوری در صفحه اول وبلاگ یا وب سایت باشند.

مسابقه در دو بخش، محتوایی (مقاله، خاطره، داستان کوتاه، توصیف، شعر و …) و فنی گرافیکی (عکس، کلیپ، طراحی قالب، کدنویسی و … تولیدی توسط شرکت کنندگان) آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول