توسعه وبلاگ‌های قرآنی، توسعه اهداف قرآنی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایکنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،با اشاره به اهمیت فضای مجازی در عصر کنونی اظهار کرد: به تناسب پیشرفت مجموعه جهان و حتی کشورمان باید آشنایی جوانان را با تکنولوژی جدید همچون حوزه رسانه های دیجیتال و در حوزه  قرآن نزدیک کنیم و از این حوزه بهینه استفاده کنیم.

وی افزود: در سال های اخیر تولیدات مناسبی را در حوزه دیجیتال با موضوع قرآن و اهل بیت(ع) شاهد بودیم که از لحاظ فنی و محتوایی غنی و خوب بود و به نظر می رسد، می توانیم در این حوزه حرفی برای گفتن داشته باشیم.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: فضای مجازی و رسانه دیجیتال از جمله رسانه هایی ست که در جهان سبب تعامل و گفت وگو شده است و در دنیای کنونی این رسانه اهمیت بسیاری دارد.

وی بیان کرد: جوانان، متخصصان و مهندسان جامعه حتما باید با این نوع رسانه آشنا باشند و بتوانند بر اساس تخصص و دانشی که دارند، در این زمینه ورود کنند و گامی در این حوزه بردارند.

حجت الاسلام حشمتی اظهار کرد: بخش رسانه های دیجیتال، از حوزه های اصلی نمایشگاه قرآن است که درسال های اخیر ورود مناسبی داشته است.

وی یادآور شد: ما باید شاهد راه اندازی سایت های متنوع و تخصصی قرآن باشیم. همچنین وبلاگ های قرآنی را توسعه دهیم.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول