جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی در نمایشگاه امسال برگزار می شود

به گزارش«وبلاگ نیوز» به نقل از ایرنا برای نخستین بار جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی در نمایشگاه امسال برگزار می شود و به گفته حسین واعظیان، وبلاگ نویسان فعال تا پایان ماه مبارک رمضان می توانند وبلاگ های خود را با مضامین قرآنی به روز کنند.

وی به حضور فعال مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قران کریم اشاره کرد و گفت: در رویداد بزرگ قرآنی امسال شاهد فعالیت بخش های فروشگاهی و نمایشگاهی از سوی این مرکز هستیم.

واعظیان گفت: با توجه به جابه جایی مکان برگزاری نمایشگاه قرآن، تغییراتی را در بخش رسانه های دیجیتال نمایشگاه ایجاد کرده ایم که امیدواریم با حمایت متولیان بتوانیم از این امکان به شکل مطلوب استفاده کنیم.

دبیر بخش رسانه های دیجیتال بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خاطرنشان کرد: قصد داریم در این دوره از برگزاری نمایشگاه قرآن با حمایت و بهره گیری از ایده های قرآنی بتوانیم فعالیت های قرآنی را در فضای مجازی گسترش دهیم.

به گفته واعظیان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امسال همچنین شاهد برگزاری کارگاه نقاشی به صورت آنلاین، نشست هایی با موضوعات قرآنی در فضای مجازی، معرفی نرم افزارهای فاخر قرآنی خواهیم بود.

بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 23 تیرماه از ساعت 18 هر روز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

انتهای پیام /.

One comment

  • محمد حسن عامری نسب

    سلام علیکم
    با آرزوی قبولی طاعات و عبادات لطفاً در خصوص نحوه ی شرکت در مسابقه (( آدرس سایت مورد نظر برای ثبت نام یا ایمیل مربوط به ارسال آدرس و مشخصات وبلاگ))اطلاع رسانی فرمایید.
    با تقدیم احترام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول