سفره‌های افطاری ساده‌تان را به اشتراک بگذارید

به گزارش «وبلاگ نیوز»، پویش (کمپین) «افطاری ساده» به همت پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، به منظور اشتراک‌گذاری تصاویر و فیلم‌های سفره‌های افطاری ساده آغاز به‌کار کرد.

در این پویش KHAMENEI.IR از مخاطبان خود خواسته است که فیلم‌ها و عکس‌‎های خود از «افطاری‌های ساده» در محله یا شهر خود به آدرس info@khamenei.ir بفرستند تا در این پایگاه اطلاع‌رسانی منتشر شود.

تصاویر ارسالی کاربران علاوه بر انتشار در این پایگاه، در حساب کاربری ویژه این پویش در شبکه اجتماعی «اینستاگرم» نیز به اشتراک گذاشته خواهد شد.

این حساب کاربری تاکنون نزدیک به 17 عکس از کاربران را منتشر کرده و توانسته در چند روز گذشته نزدیک به 500 دنبال کننده در این شبکه داشته باشد.

رهبر انقلاب اسلامی پیش از این در خطبه‌های نماز عید فطر در سال 1392، گسترش سنت خوب افطاری‌های ساده در مساجد و خیابان‌ها را در ماه مبارک رمضان تحسین کرده بودند و با انتقاد از اسراف و زیاده‌روی در برخی افطاری‌ها فرموده بودند: مناسب است سنت دادن افطاری‌دادن‌های ساده در مساجد و معابر عمومی مورد توجه همه کسانی قرار گیرد که در ماه رمضان، نیتِ بذل و بخشش و گشاده‌دستی دارند.

انتهای پیام/.

۳ comments

  • همه ی منظور شما همون اون حساب کاربریه تو اینستاگرامه ! شما بگویید در حالی که در خبر سایت رهبری چیزی در مورد اینستاگرام نوشته نشهد واین سایت راسا عکس ها را منتشر می کند و مسئله هم یک مسئله داخلی نیست وبهانه ای برای ارتباط با مردم جهان و فلان هم نیستو خامنه ای دات آی آر هم در جهان فیلتر نیست، شما چه توجیهی در طرح موضوع اینستاگرام دارید. شما موضوع را بهانه ای برای تبلیغ و طرح اینستاگرام و زدن برچسب تهمت عضویت رهبری در فیسبوک و اینستاگرام قرار داده اید. چقدر رهبری از این کارها دل خون باشند خدا می داند.

    • جواب

      از برخی کارهای دوستان که علیرغم اطلاعات و علم کافی اتفاق می افتد، باید به خدا پناه برد…

  • و مسئله جز یک مسئله داخلی چیز دیگری نیست و مربوط به سبک زندگی ایرانیان است * …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول