پیشنهاد نائب‌رییس شورای شهر برای گسترش اهداف قرآنی

به گزارش«وبلاگ نیوز» به نقل از ایکنا، مرتضی طلایی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اهمیت رسانه های دیجیتال در عصر ارتباطات اظهار کرد: رسانه های دیجیتال در زندگی مردم جامعه و در عصر ارتباطات نقش به سزایی دارد و حتی می تواند در نوع ارتباطات مجازی شان هم اهمیت بسیاری داشته باشد، اگر چه رسانه های شنیداری، دیداری و نوشتاری جای خود را دارند، اما با توجه به اینکه شاهد رشد فزاینده رسانه های دیجیتال در امر اطلاع رسانی هستیم، قطعاً باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.

وی افزود: ما نباید اجازه دهیم که فضای مجازی در اختیار ضد فرهنگ ها، ضد قرآن ها و ضد ارزش ها قرار بگیرد بلکه باید به نحو احسن از این ظرفیت در جهت اهداف مان استفاده کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: یکی از راه های استفاده از فضای مجازی در راستای اهداف مان این است که شهروندان را آموزش دهیم تا هر شهروند یک وبلاگ قرآنی داشته باشد و آن را مدیریت کند. ما باید فضای مجازی را مدیریت کنیم و از آن حداکثر استفاده را برای معرفی فرهنگ قرآنی به جامعه داشته باشیم.

طلایی اظهار کرد: تنها قرار دادن بخش رسانه های دیجیتال در نمایشگاه هایی همچون نمایشگاه قرآن کفایت نمی کند بلکه باید به سمت علمی و کاربردی کردن فرهنگ قرآن در جامعه برویم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان تصریح کرد: باید دست اندرکاران امر از امتیاز دادن به کارهای کمی دست بردارند و به کار کیفی توجه کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول