44 درصد از کاربران توییتر تاکنون هیچ‌گاه توییت نکرده‌اند!

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از فارنت، توییتر کاربران زیادی دارد که تمام رویدادهای روزانه زندگی خود را توییت می کنند. اما به نظر شما چند درصد از کاربران این شبکه اجتماعی بزرگ تا کنون از حساب کاربری خود توییت کرده اند؟ این گزارش مشخص کرده حدود ۴۴ درصد از کاربران این شبکه پس از ایجاد حساب کاربری به هیج وجه از آن استفاده نکرده اند.

وب سایت Twopcharts دست به اقدام جالبی زده و عملکرد کاربران توییتر را بر اساس زبان و شهری که در آن ساکن هستند در قالب گزارشی منتشر کرده است، جالب اینجاست که این گزارش مشخص کرده حدود ۴۴ درصد از کاربران این شبکه پس از ایجاد حساب کاربری به هیج وجه از آن استفاده نکرده اند.

بر اساس گزارشات وال استریت ژورنال، وب سایت Twopcharts قادر به محاسبه زمان ورود کابران به حساب کاربری خود نبوده و در این گزارشات تنها مشخص شده است که از حساب کاربری استفاده و یا به اصطلاح توییت شده است.

این وب سایت قبلا نیز در گزارشی اعلام کرده بود که تنها ۴۰ درصد از ۲۰ میلیون حساب کاربری جدید توییتر در ماه اول افتتاح حساب حداقل یک بار توییت کرده اند.

توییتر تاکنون گزارشی از میزان استفاده کاربران خود از این شبکه اجتماعی منتشر نکرده است. البته عدم استفاده از توییتر باعث غیرفعال شدن حساب کاربری افراد نمی شود و از این گزارش می توان این چنین برداشت کرد که کاربران زیادی هستند که فقط توییت های سایرین را زیر نظر می گیرند.

آبان ماه گذشته توییتر اعلام کرده بود که بیشتر از ۲۱۵ میلیون کاربر فعال دارد که از این میان بالغ بر ۱۰۰ میلیون کاربر در ماه حداقل یک بار توییت می کنند. این تعداد کاربر در روز بیشتر از ۵۰۰ میلیون بار توییت می کنند.

البته شاید بتوان از گزارشات منتشر شده نتیجه گرفت که محدودیت کاربران به استفاده از تنها ۱۴۰ کاراکتر در توییت ها ممکن است برای کاربران دست وپا گیر بوده باشد.

قبلا نیز گزارش شده بود که تنها ۳۰ درصد از کاربران توییتر از حساب کاربری خود برای یک تا ۱۰ بار توییت کرده اند و این امر در حالی است که تنها ۱۳ درصد از کاربران بیشتر از ۱۰۰ مرتبه از طریق این شبکه توییت کرده اند.

با این حال در مجموع نمی توان نتیجه گرفت که از محبوبیت توییتر کاسته شده است و حتی کاربرانی که توییت نمی کنند نیز برای توییتر با ارزش هستند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول