چرا باید متخصصان فاوا وبلاگ‌نویسی کنند

به گزارش«وبلاگ نیوز» به نوشته آی‌تی‌آنالایز نوشت: راست‌اش را بخواهید وبلاگ‌نویسی جزو اولویت‌های ذهنی اهالی فاوا نیست و ممکن است بگویند این کار به درد هنرمندان، سرآشپزها و بازاریاب‌ها می‌خورد. اما چنین نگرشی درست نیست. مخاطبان بسیاری در اینترنت حضور دارند که در گفت‌وگو راجع به فاوا شرکت می‌کنند و وبلاگ‌نویسی در این حوزه مزیت‌های بسیاری دارد که در گام نخست به چشم نمی آید. پنج دلیل مهم برای اهمیت وبلاگ‌نویسی در حوزه‌ی فاوا می‌توان برشمرد:
1- کسب نام وآوازه
وبلاگ‌نویسی روشی عالی برای افزایش شهرت در جامعه‌ی فاوا است و می‌توان دیگران را از میزان دانش و بینش کارشناسی خود آگاه کرد. هیچ راهی بهتر از حرف زدن و نوشتن راجع به تخصص خود برای معرفی کردن آن نیست. به خصوص آن که مخاطبان این حوزه پرشمار هستند و قابلیت تعامل زیاد است.
2- یادگیری
به گزارش عصر ارتباط از طریق وبلاگ‌نویسی نه تنها می‌توان اطلاعات باارزشی در اختیار خوانندگان گذاشت بلکه با استفاده از این رسانه‌ی باارزش و مهم می‌توان از وبلاگ سایر متخصصان فاوا نیز مطالب تخصصی زیادی یاد گرفت و تخصص خود را افزایش داد. وبلاگ‌نویسی فعال و نظر دادن راجع به مطالب سایر وبلاگ‌نویسان حوزه‌ی فاوا راه بسیار خوبی برای راه‌انداختن بحث‌های سالم و زنده در مورد موضوعات فاوایی است. با این ابزار می‌توان به دیدگاه‌های تازه‌ای دست یافت.
3- ایجاد دگرگونی
چگونگی بهکرد فرایندهای فاوا از جمله دغدغه‌های متخصصان فاوا است. شرکت در بحث‌های گروهی و آگاهی‌رسانی به منظور جاانداختن دیدگاه‌های از مزیت‌های حضور در فضای اینترنت است. حضور در فضای برخط به گونه‌ای فزاینده برای پیش برد دگرگونی مؤثر است.
4- آشنایی با افراد جدید
با اندکی وقت صرف تعامل کردن با اهالی وبلاگستان می‌توان به شبکه‌ی عظیم متخصصان فاوا راه یافت. برای آن که بتوان با این انبوه کارشناسان تماس فعال برقرار کرد باید به طور مرتب وبلاگ‌نویسی کرد.
5- بهترنویسی
در آغاز وبلاگ‌نویسی ممکن است چالش‌های نوشتن بازدارنده باشد ولی با وبلاگ‌نویسی پیوسته می‌توان مهارت نویسندگی خود را افزایش داد. نوشتن اساساً نوعی از ارتباط‌گیری است که همیشه از جایگاهی رفیع در حوزه‌های تخصصی برخوردار است. ارتباط نوشتاری با همکاران مکمل تخصص فنی هر اهل فنی می‌تواند باشد.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول