آغاز موج وبلاگی «امواج شیطانی از جنس دجال واره»

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایکنا، موج وبلاگی «امواج شیطانی از جنس دجال واره» به منظور مقابله با معضلات فرهنگی جامعه توسط سایت جامع وبلاگ‌نویسان استان سیستان و بلوچستان در فضای مجازی آغاز شد.

این موج وبلاگی با موضوعاتی همچون ماهواره‌ها در حجاب زنان و مردان، ماهواره‌ها در ترویج فرهنگ غربی، ماهواره وتأثیر آن بر تضعیف بنیان خانواده، ماهواره‌ها در بی بند و باری و راهکارهای مقابله با ماهواره برگزار می‌شود.

کاربران با تولیداتی در قالب‌هایی همچون یادداشت، مقاله، داستان، شعر، قطعه ادبی، پوسترو کلیپ می‌توانند در این موج وبلاگی سهیم باشند.

لینک مطالب تولیدی وبلاگ‌نویسان شامل «خدمت ماهواره در رواج فساد و فحشا در میان جوانان است»، «ماهواره قلب خانواده‌ها را نشانه گرفته است»، «نقش ماهواره در حجاب زنان ومردان»، «چگونگی ماهواره در بی بند و باری»، «ماهواره ابزار قدرتمند دشمن در ترویج فرهنگ غرب»، «ماهواره جنگ تمام عیار رسانه‌ای دشمن»، «ماهواره درصدد جایگزین کردن ارزش‌ها و فرهنگ غلط غربی است» و «آسیب‌شناسی استفاده از ماهواره و تأثیر آن بر تضعیف بنیان خانواده» است.

از دیگر مطالب می‌توان به «مضرات و فوائد ماهواره از نظر دین چیست؟»، «چرا از ماهواره درست استفاده نمی‌کنیم؟»، «چگونه با دجال واره‌ها باید مقابله کرد!»، «اهداف ماهواره خط مقدم دشمن پشت بام خانه شماست»، «چرا از ماهواره به دجال واره تعبیر می کنیم؟»، «ماهواره یا دجال واره»، «حذف ایمان وحیا از جامعه ایرانی» و «نقش دجال‌گونه ماهواره و راه‌های مقابله با آن» اشاره کرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول