آمریکایی‌ها: الو پلیس؟ فیس‌بوک ما قطع شده!

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از فارس، برخی شهروندان آمریکایی تصور می‌کنند از کارافتادن سایت فیس بوک مسأله‌ای است که باید توسط پلیس آمریکا حل و فصل شود و لذا برای حل این مشکل به پلیس زنگ می‌زنند.

در تازه‌ترین مورد از نقص فنی در سایت فیس بوک در پنج شنبه هفته گذشته تعداد قابل توجهی از آمریکایی ها با شماره 911(معادل 110 در ایران) تماس گرفتند و خواستار کمک اضطراری پلیس شدند.

این در حالی است که شماره 911 صرفا در صورت وقوع سوانح مرگبار مانند تصادف، سرقت، قتل، درگیری مسلحانه و … باید از سوی شهروندان آمریکایی مورد استفاده قرار بگیرد.

بر طبق گزارش پلیس کالیفرنیا در روزهای اخیر تعدادی از مردم با شماره 911 تماس گرفته و ضمن گزارش کردن از کار افتادن سایت فیس بوک خواستار حل این مشکل شده اند. مقامات پلیس این درخواست ها را عجیب، حیرت آور، غیرمنطقی و نامعقول توصیف کرده‌اند.

فیس بوک روز پنجشنبه به علت نقص فنی برای مدتی در چند کشور جهان از دسترس خارج شد و سپس به حالت عادی برگشت، اما ظاهرا تنها مردم آمریکا تصور می‌کنند حل این مشکل به پلیس مربوط است.

جالب اینکه کار به جایی رسید که برخی مقامات پلیس در شهر لس آنجلس با ارسال پست هایی در توییتر به مردم اطلاع دادند که تماس گرفتن با شماره 911 به این دلیل اقدام مناسبی نیست.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول